وزیر اسبق ارشاد در فریدونکنار:

عده‌ای بسیجی در دولت گذشته به مردم خدمت کردند/ فتنه‌گران نمادی از داعش واقعی بودند

بصیرنیوز، سیدمحمد حسینی در جمع مردم فریدونکنار در اجتماع حماسه شکوه گرامی‌داشت یوم‌الله ۹ دی، اظهار کرد: مردم فریدونکنار با آرمان‌ها و اهداف انقلاب پیوند ناگسستنی دارد.

وی با بیان اینکه اگر حضور مردم در ۹ دی نبود، سرنوشت این کشور مشخص نبود، تصریح کرد: عده‌ای به دنبال براندازی نظام بودند و عده‌ای نیز با آن‌ها همراهی می‌کردند.

وزیر اسبق ارشاد با اشاره به اینکه آثار خدمت و حمایت از طبقات ضعیف جامعه در دولت گذشته ملموس بود، خاطرنشان کرد: آن دولت انقلابی بود و در دورانی که خیلی‌ها می‌خواستند این موضوع را القا کنند که انقلابی‌بودن به پایان رسید دولت گذشته پاسخ همه را داد.

حسینی با اشاره به اینکه در دولت گذشته در اوج اقتدار جهانی بودیم، گفت: در مذاکرات آنها چاره‌ای جز پذیرش برنامه‌های غنی‌سازی ایران نداشتند و اوباما پیش از انتخابات سال ۸۸ به رهبری نامه می‌نویسد.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته عده‌ای بسیجی به مردم کشور خدمت کردند، تصریح کرد: مردم با دلگرمی در خدمت آرمان‌های نظام اسلامی بودند.

وزیر اسبق ارشاد با بیان اینکه غرب به این موضوع رسید که باید از داخل به کشور ضربه زد، اظهار کرد: فردی که به عنوان نخست‌وزیر امام و در ظاهر مقید به قانون اساسی بود وارد میدان شدند و این امر موجب تردید برخی در داخل شد.

حسینی با اشاره به اینکه در صدر اسلام برخی از صحابه در رکاب پیامبر بودند و مردم دچار شک و تردید می‌شدند، افزود: رهبری با بردباری این موضوع را هدایت کردند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه فتنه‌گران معتقدند که انتخاباتی درست است که آنها پیروز شود، گفت: این انتخابات در مقطعی بین مردم شکاف ایجاد کرد و فرصتی را برای غرب ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه حضور ۸۵ درصدی مردم در انتخابات اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در جهان افزایش داده بود، خاطرنشان کرد: می‌توانستیم در عرصه جهانی برای ارتقای حیثیت جمهوری اسلامی از این پشتوانه مردمی بیشترین بهره را ببریم.

وزیر اسبق ارشاد با اشاره به اینکه شاید تخلف اندکی در بخشی از کشور انجام شده بود، اما تقلب به هیچ عنوان معنا ندارد و اتهام است، گفت: در ابتدا از بهانه تقلب در انتخابات آغاز شد و اصل نظام و رهبری را هدف قرار دادند.

حسینی با بیان اینکه فتنه‌گران باید ابراز اشتباه کنند، اظهار کرد: برخی از منافقان همراه آل‌سعود، به همراه بهایی‌ها و غیره در میان طرفداران جنبش سبز بوده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه برخی‌ها در داخل به جای مرزبندی سکوت کردند، خاطرنشان کرد: حصر حداقل مجازات برای فتنه‌گران است و با توجه به سازمان‌دهی بودن این برنامه، رافت نظام شامل حال آنها شد.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ زمینه‌سازی تحریم‌های شدید اقتصادی شده است، اظهار کرد: آنهایی که در انتخابات و حوادث پس از آن به نتیجه نرسیدند برای از بین بردن مقاومت مردم، تحریم‌ را افزایش دادند و نقش فرزندان برخی خواص نیز پررنگ بود.

وزیر اسبق ارشاد با اشاره به اینکه فتنه‌گران نمادی از داعش واقعی بودند، گفت: برخی می‌خواهند همیشه در کشور در قدرت باشند و اگر اینطور نشد کشور را به آتش می‌کشند.

حسینی با بیان اینکه بصیرت در این مقطع زمانی بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: روز ۹ دی تجلی پیروزی ما در جنگ نرم است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه نباید فتنه و ۹ دی را به فراموشی سپرد، اظهار کرد: آن افرادی که در فتنه نقش داشتند امروز در بدنه اجرایی کشور و استان‌ها هستند و اعتقادی به اسلام و ولایت‌فقیه ندارند.

وی با بیان اینکه برخی آمریکا را کل دنیا می‌دانند، تصریح کرد: مسئولان کشور تمام مشکلات را به برجام گره زدند و برخی از بزک‌کنندگان چهره آمریکا در داخل می‌گویند هسته‌ای به درد ما نمی‌خورد.

وزیر اسبق ارشاد با اشاره به اینکه برخی معتقدند اگر در جهت منافع غرب حرکت کنند آن‌ها می‌توانند به کشور کمک کنند، گفت: مصدق نمونه فریب خورده از آمریکا است.

حسینی با بیان اینکه با وجود بسیاری از وعده‌های اقتصادی از سوی مسئولان، همچنان مشکلات اقتصادی و رکود بر جامعه حاکم است، گفت: پس از اجرای تعهدات برجام از سوی ایران، غرب به تعهدات خود پایبند نیست و تمامی روزنامه‌های بزک کننده چهره آمریکا اذعان به نقض برجام می‌کنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه مواضع رهبری در خصوص برجام کاملا مشخص بوده است، اظهار کرد: آمریکا در تعامل با دنیا فقط منافع خود را به کار می‌گیرد و رهبری فرمود من به مذاکرات خوشبین نیستم.

وی با بیان اینکه ردپای آمریکا در تمامی خباثت‌های دنیا مشخص است، خاطرنشان کرد: این نشان دهنده ماهیت استکبار است.

وزیر اسبق ارشاد با تاکید بر اینکه باید خودباوری را در نسل جوان ایجاد کنیم، گفت: این جوانان انقلابی هستند که باید آینده این نظام را بیمه کنند.

حسینی افزود: تفکرات لیبرالی دولتی را تشکیل می‌دهد که کابینه‌اش میلیاردی و اشرافی هستند و حقوق شهروندی را مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه حقوق شهروندی را همه می‌دانند، گفت: حقوق شهروندی تنها یک انشایی بود که برای مردم خوانده شد و باید به جای آن به مردم گزارش دهند که در بخش‌های مختلف برای مردم چه‌ کرده‌اند.

وزیر اسبق ارشاد تاکید کرد: مردم باید مطالبه‌گر باشند تا برخی از افراد در جایگاه‌های حساس به کشور آسیب نزنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا