ماموریت مرد یخی برای پرسپولیسی کردن ستاره آبی

بصیرنیوز، در حالیکه نام علی کریمی،ملی پوش ایرانی دیناموزاگرب در فهرست محرمانه برانکو ایوانکوویچ در نیم فصل لیگ برتر قرار دارد،سرتن چوک،دستیار وی ماموریت یافته تا با میرکو باریسیچ،رییس باشگاه دینامو برای دریافت رضایت نامه وی وارد مذاکره شود.

چوک با توجه به رابطه نزدیکی که با میرکو دارد،می تواند در راه تسهیل مقدمات حضور کریمی در پرسپولیس موثرباشد.نکته جالب اینکه برانکو ایوانکوویچ از سال ۲۰۰۸ و پس از جدایی از دینامو رابطه خوبی با سران این باشگاه نداشته است اما چوک،در این میان رابطه فوق العاده نزدیکی با آنها دارد.

در این میان کریمی شخصا علاقه دارد لژیونر باقی بماند اما روند ادامه دار نیمکت نشینی های وی در آبی ها(The Blues_لقب دیناموزاگرب)و همچنین عدم دریافت پیشنهاد اروپایی باعث شده که کریمی نیم نگاهی به پیشنهادات رسیده از ایران داشته باشد و در این میان پرسپولیس گزینه نخست او خواهد بود.

کریمی که مورد توجه سپاهان،تیم سابقش هم قرار دارد در روز اول جولای سال جاری میلادی با قراردادی ۵ ساله به دیناموزاگرب پیوست تا نخستین ایرانی حاضر در در لیگ برتر کرواسی باشد اما نتوانست جایگاه ثابتی برای خود در دیناموی آبی پوش دست و پا کند.

باید دید استرتن چوک که در مقاطع مختلف در باشگاه دینامو فعالیت داشته و به مرد یخی معروف است آیا می تواند ستاره ملی پوش ایرانی را به پرسپولیس بیاورد یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا