سانسور حماسه 9دی در استانداری مازندران؛

اهمیت حضور استاندار سریلانکا پررنگ‌تر از حماسه ۹ دی در سایت استانداری مازندران

بصیر، حماسه ۹ دی قبل از اینکه جریان سیاسی باشد یک جریان مذهبی و ملی است.

این روز متعلق به همه مردم ایران است، روزی است که مردم ایران خواستار خاموشی جریان فتنه‌ای شدند که سرنخ فتنه در اختیار آمریکا و انگلیس قرار داشت و مستندات زیادی در ارتباط با دخیل بودن دست آمریکا و انگلیس و کشورهای حمایت کننده از آنها در جریان فتنه در کشور وجود دارد و این مستندات بارها و بارها در رسانه‌ها منتشر شد.

۹ دی قبل از اینکه متعلق به جریانات سیاسی باشد متعلق به مردم ولایت مدار ایران اسلامی است که خواستار حفظ ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه شدند و با قرار گرفتن در کنار ولایت فقیه ثابت کردند که مردم ایران خواهات تداوم فعالیت حکومت انقلاب اسلامی نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراdی است.

اما راس فتنه آمریکا و انگلیس بودند که تحمل دیدن آسایش و امنیت مردم در کشور را نداشتند و تلاش کردند که با آشوب‌های خیابانی اول کشور را ناامن جلوه دهند و در ثانی زمینه بروز ناامنی را در کشور فراهم کنند.

تصور این موضوع هم سخت است که تداوم جریان فتنه در کشور باعث می‌شد که ایران هم مانند برخی از شهرهای سوریه و عراق به تلی از خاکستر تبدیل شود و آسایش از مردم این دیار سلب شود، پس به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که جریان فتنه پیش از آنکه به دنبال مطالبه‌گری در انتخابات باشد همه تلاش آنها تغییر نظام اسلامی همراه با خشونت و نسل‌کشی بود.

همه این مطالب نوشته شد تا برخی از ارگان‌ها و نهادها که خود را منتسب به دولت می‌دانند و از کنار جریان حماسی مردم در ۹ دی به آسانی گذشتند بدانند و آگاه باشند که اگر جریان فتنه در کشور موفق می‌شد امروز شما هم در مسند مسئولیت مردم قرار نداشتید.

امروز به جای اینکه اخبار و تصاویر شما به عنوان مسئول از رسانه‌ها منتشر شود در صورت تداوم جریان فتنه معلوم نبود این میز ریاست را در اختیار داشتید.

امروز سایت منتسب به استانداری مازندران بی‌تفاوت به مسئله حماسی مردم در ۹ دی اخبار مربوط به سفر سر وزیر شرقی سریلانکا و برگزاری کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع را در راس خبرهای خود قرار داد و از جریان حماسی مردم در ۹ دی به آسانی گذشت.

 http://www.bloghnews.com/images/docs/000255/n00255791-t.jpg

در حماسه ۹ دی انقلاب اسلامی ایران در کشور جان تازه‌ای گرفت تا جایی که نماینده ولی فقیه در استان مازندران حماسه ۹ دی را انقلاب اسلامی دیگری عنوان کرد و این انقلاب مردمی را به انقلاب سال ۵۷ تعبیر کرد.

گردانندگان سایت استانداری مازندران نسبت به دیگر وقایع در کشور و استان مطالبی را منتشر می‎کردند ولی از این روز بسیار مهم به سادگی عبور کرده، حتی حاضر به انتشار یک بیانیه در این ارتباط نشدند، تا حداقل اثبات کنند که به دنبال ایجاد وحدت و همدلی در استان مازندران هستند.

ذکر این نکته ضروری است که حماسه ۹ دی ملت ایران به حدی ارزشمند است که اعلام حمایت و یا عدم حمایت مسؤولان دولتی و جناح‌های سیاسی چندان تاثیر در روند تداوم انقلاب ۹ دی ایجاد نمی‎کند، بلکه مسؤولان و متولیان با قرار گرفتن در کنار حماسه ۹ دی برای خودشان آبرو و عزت خریداری کردند، گردانندگان اصلی جریان ۹ دی فرزندان انقلابی بودند که به تاسی از امام حسین(ع) تاوان تسلط جریان نفاق و کینه در کشور را نداشتند و عاشوراییان بودند که اعلام کردند که اجازه نداند علی زمان تنها بماند.

نکته آخر! آقایان مسؤولی که امروز در مسند قدرت در استانداری مازندران قرار دارید بدانید و آگاه باشید توفیق مردم در خاموش کردن ۹ دی امروز به شما اجازه داد که به عنوان مسؤول در امنیت و آسایش کاخ سفید استانداری مازندران را در اختیار بگیرید. گاهی لازم هست چشم‌ها را شست…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا