معاون عملیات قرارگاه ثارالله:

خسارت ۷۶ میلیاردی به اموال دولتی در ایام فتنه/ آرم رژیم صهیونیستی در حوادث سال ۸۸ در ۳۶ نقطه از تهران درج شد/ پدر میرحسین فرزند خود را در بازار تهران لعن می‌کرد

بصیر، سردار شعبانی در مراسم گرامیداشت حماسه مردمی یوم‌الله ۹ دی  با اشاره به وقایع فتنه ۸۸ اظهار داشت: بعد از گذشت هفت سال از فتنه ۸۸ حالا آقای عارف می‌گوید”تقلبی در کار نبوده است، رفقای افراطی ما فضا را مسموم کرده بودند”، باید سئوال کنیم، آقای عارف اکنون باید بگویید تقلبی در کار نبوده است؟ یا آقای کروبی اخیراً در سایت خود از مردم عذرخواهی می‌کند، می‌گوید ما به خاطر حوادث بعد انتخابات شرمنده مردم هستیم، ما از رهبری می‌خواهیم ما را درک کند.

وی گفت: تهمت زدین به این مردم، ۸۶ درصد از مردم آمدند پای صندوق‌های رای، شورای نگهبان به اندازه سلایق جامعه کاندیدا معرفی کرد، مردم به هر کس که خواستند رای دادند، این در حالی است که در آخرین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با این همه تبلیغات و رقابت‌های خشونت‌آمیز ۴۳ در صد از مردم آمریکا در انتخابات شرکت کردند.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله افزود: در زمان خانم مرکل در آلمان ۳۲ درصد مردم شرکت کردند، حال با وجود این همه مشکلات، تحریم اقتصادی، ۸۶ درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند، آن وقت یک عده آمدند به دروغ گفتند که تقلب شده است، حتی آقای ابطحی رئیس دفتر خاتمی، می‌گوید که “کلمه تقلب رمز آشوب ما بود.”

وی عنوان کرد: همان کشورهایی که از فتنه‌گران حمایت می‌کردند، امروز شاهد این هستیم که همان فتنه برگشته در کشور خودشان، اوضاع داخلی آمریکا و ترکیه هر دو نابسامان است.

 

اهانت فتنه‌گران در حوادث سال ۸۸ به چهار خاکریز انقلاب/معرفی چهار خاکریز مورد هدف دشمنان انقلاب

سردار شعبانی بیان داشت: چهار خاکریز ما در حوادث ۸۸ مورد اهانت دشمن قرار گرفت، نسبت به هر خاکریزی که کوتاه بیاییم دشمن حمله بعدی را شروع می‌کند؛ خاکریز اول، ساختار دولت اسلامی است، از شورای نگهبان گرفته تا قوه مقننه گرفته و قوه قضایه، شما ببینید که بعد از آن انتخابات سنگ زدند به آن خاکریزها و گفتند تقلب شده در حالی که دروغی بیش نبود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آقایان قبل از اعلام نتایج خود را برنده انتخابات اعلام کردند، مگر امام نفرمودند «میزان رای ملت است»، چرا باید قبل از بیرون آمدن آراء از صندوق بگویند پیروز انتخابات شده‌ایم.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله گفت: حتی رهبر معظم انقلاب آن‌ها را دعوت کرده و از آن‌ها خواستند دلایلی که می‌گویند تقلب شده را بگویند؛ در حالی که پاسخی نداشتند و به دروغ فقط جمله تقلب شده را به کار می‌بردند.

وی ادامه داد: در روز ۱۳ آبان به خاکریز دوم سنگ زدند، یعنی به رهبری اهانت کردند؛ خاکریز سوم روز ۱۶ آذر بود که عکس امام (ره) را پاره کردند و خاکریز مهم تر، روز عاشورا ۶ دی عده ای نا اهل امدند به علم اباعبدالله حمله کردند،که در واقع آن خاکریز اسلام است، شما نگاهی به گذشته بی‌اندازید می‌بینید که آن کاریکاتوریست دانمارکی چطور اهانت به پیغمبر کرد، نگاه کنید سلمان رشدی فاسد چطور به پیغمبر اهانت کرد، بنابراین ما از هر خاکریزی کوتاه بیاییم، آن‌ها خاکریز بعدی را هدف می‌گیرند.

سردار شعبانی ابراز داشت: عده‌ای را در جریانات فتنه ۸۸ دستگیر کردیم، وقتی شناسنامه آن‌ها را دیدیم فهمیدیم اصلاً آن‌ها رای ندادند.

وی افزود: رنگ سبز نماد شیعه است، اما نامسلمانان لباس سبز را بر تن سگ کرده بودند، محتشمی، خاتمی شما سادات هستید؟ لااقل این‌کار ها را محکوم کنید و بگویید این‌ها با ما نیستند.

 

ارتباط فتنه ۸۸ با رژیم صهیونیستی

معاون عملیات قرارگاه ثارالله بیان کرد: در حوادث فتنه ۸۸ در سی و شش نقطه از تهران آرم رژیم صهیونیستی درج شده بود، سئوال اینجاست حوادث ۸۸ به رژیم صهیونیستی چه ربطی دارد؟

وی افزود: اموال بیت‌المال را آتش زدند، شیشه شکستند، در جریان فتنه ۷۶ میلیارد به اموال دولتی خسارت وارد کردند، به پایگاه‌‌های بسیج حمله کردند، الان ما یک نفر را در زندان داریم در جمعی صحبت کرده و گفته: “تا می‌رویم این بسیج است که جلوی ما می‌ایستد، اگر دو تا از پایگاه‌های بسیج سقوط کند عظمت بسیج می‌شکند”، نامردها بسیج را امام تشکیل داد، حضرت امام (ره) در بالای قله اجتهاد می‌فرمایند «از خدا می‌خواهم تا مرا با بسیجیانم محشور کند.»

سردار شعبانی با اشاره به حضور و اخراج عناصر خارجی حامی فتنه ۸۸ در سفارتخانه‌ها گفت: حسین رسا می‌گوید “سفارت انگلیس با ۱۲۰ نفر از عناصر فتنه در ارتباط بود”.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله با اشاره به کشته شدن پسر خواهر میرحسین موسوی در حوادث فتنه ۸۸ گفت: وی به طرز مشکوکی کشته می شود، ضربه ای به پای این فرد می خورد و دچار خون ریزی می شود، وی را سوار ماشین زانتیا کرده، درب را قفل و به حال خود رها می کنند، آنقدر از پای این فرد خون می آید که می میرد، بعد نشریه ای غربی می نوسید: “آتش حوادث اخیر به خانه میرحسین هم کشیده شد”، پدر میرحسین که حضرت امام (ره) در جریان استفای میرحسین در اوایل انقلاب خطاب به میرحسین فرمود: “من پدر شما را می شناسم فرد محترمی است”، همین پدر میر حسین موسوی بعد از کشته شدن مشکوک نوه اش در بازار تهران به میرحسین موسوی فحش می داد و وی را لعنت می کرد.

 

راهپیمایی اربعین هم قدرت نرم انقلاب اسلامی در سطح بین والملل است

وی خاطرنشان کرد: انصاقاً ۹ دی نماد نرم قدرت جمهوری اسلامی ایران است، راهپیمایی اربعین هم قدرت نرم انقلاب اسلامی در سطح بین و الملل است، ۹ دی دل‌های سوخته جنایت و خیانت جمل و نهروان را کمی خنک و از تکرار ۲۵ سال خانه نشینی علی جلو گیری کرد.

وی گفت: بعد از فتنه ۸۸ خدمت حضرت آقا رسیدیم، ایشان از سپاه و بسیجیان تشکر کردند، گفتند: بروید خود را برای فتنه آینده آماده کنید که فتنه آینده به مراتب سخت تر از فتنه ۸۸ است.

سردار شعبانی ادامه داد: فتنه آینده به مراتب سخت تر است زیرا بازیگرانش بعضاً در لباس علما هستند، عده ای از حالا دارند هیزم جمع می کنند.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله در پایان با اشاره به تهدیدات آمریکایی ها و بیان اینکه همه گزینه ها روی میز است گفت: گزینه های روی میز تنها حرف است، مگر نیروهای سپاه و بسیج مرده اند، شاید آنها حماقت و تیر اول را شما شلیک کنند اما قطعاً تیر آخر را ما شلیک خواهیم کرد، ما در زمان غیبت حضرت حجت جهاد ابتدایی نداریم به همین علت تمام تسلیحات امنیتی ما دفاعی است.

 

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا