عصر امروز؛

نقص فنی موتور هواپیمای MD تهران-شیراز تابان/ بازگشت هواپیما به مهرآباد/همه مسافران هواپیمای حادثه‌دیده سالم هستند

بصیر، پرواز تهران-شیراز شرکت هواپیمایی تابان بعد از ظهر امروز لحظاتی پس از بلند شدن از باند فرودگاه مهرآباد به علت از دست دادن یکی از موتورها دچار نقص فنی می‌شود که خلبان تصمیم می‌گیرد هواپیما را به فرودگاه مهرآباد برگرداند.

این هواپیما ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران از زمین بلند می‌شود که به علت از دست دادن یک موتورش ساعت ۱۸:۴۰ مجبور به فرود در مهرآباد می شود و خوشبختانه مسافران در کمال سلامت هستند و هواپیما هم مشکل دیگری نمی‌بیند.

هواپیمای MD تابان به رجیستر EP-TBB به سلامت در فرودگاه مهرآباد فرود آمد و مسافران از آن پیاده شدند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی ضمن تائید این خبر گفت: که شرکت هواپیمایی تابان در حال پیگیری برای اختصاص هواپیمای جایگزین و اعزام مسافران به فرودگاه شهید دستغیب شیراز است.

رضا جعفرزاده گفت: طی مدت زمانی که مسافران منتظر پرواز جایگزین هستند، از آنها در فرودگاه مهرآباد پذیرایی به عمل می‌آید.

 

همه مسافران هواپیمای حادثه‌دیده سالم هستند

«حسن عباسی» در ارتباط با حادثه هواپیمای بعد از ظهر امروز در فرودگاه مهرآباد گفت: هواپیمای حادثه‌دیده نه سقوط کرده و نه دچار آتش‌سوزی شده است و تنها باز نشدن یکی از چرخ‌های هواپیما سبب بروز مشکل و حادثه برای این هواپیما شد.

وی در ارتباط با شنیدن صدای انفجار در حوالی محل حادثه گفت: هرگونه انفجار و آتش‌سوزی در این زمینه تکذیب می‌شود.

سخنگوی اورژانس تهران با اشاره به اینکه تعدادی از نیروهای اورژانس در پایگاه فرودگاه به صورت ۲۴ ساعته مستقر هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حادثه امروز هواپیمای بوئینگ در فرودگاه مهرآباد هیچ مصدومی نداشته و همه مسافران سالم هستند.

 

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا