رئیس سابق سازمان انرژی اتمی:

سرنوشت مردم را نمی شود معامله کرد و بعد گفت ببخشید اشتباه کردیم!

بصیر، دکتر فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران درباره برخی اظهار نظر ها پیرامون اعتراف تیم مذاکره کننده هسته ای به اشتباه اعتماد به آمریکا گفت: عرصه سیاسی کشور محل آزمون افراد آماتور و ناشی نیست؛ متاسفانه  در دولت یازدهم مسیری پیش گرفته شده بود که ما این روش را در سال ۸۲ تا ۸۴ نیز تجربه کرده بودیم و این همان جریان فکری آن سال بود که سیاست آن بر واگذاری دستاورد های کشور یعنی تعطیلی و عقب نشینی و دست را زیر سر گذاشتن و بخواب رفتن بود.

 

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه متاسفانه  یک سری اشخاص با سوار شدن بر موج مشکلات مردم در سال ۹۲ مجددا دولت را بدست گرفتند، گفت: آنها همان روش پوسیده و نخ نما شده تعلیق و تحویل را دوباره اجرا کردند و قصد داشتند کشور را در عمل انجام شده قرار دهند که خوشبختانه عقلای کشور با خویشتنداری که به خرج دادند در مقابل این جریان ایستادند تا آنها نتوانند کار را به خیابان ها و یا به قول خودشان رفراندمی برای فروش دستاوردهای کشور بکشانند.

 

وی تصریح کرد: امروز که بازار داغ بد عهدی ها چیز پنهانی نبوده است اوضاع فرق می کند. قرار نیست که آمریکا و دشمنان ما با انقلاب اسلامی سر سازش داشته باشند و یا بخواهند برای تجارت با کشور ما آشتی داشته باشند. دشمنان تا زمانی که انقلاب اسلامی را نابود  و مسیر انقلاب را عوض نکند دست از خباثت و دشمنی برنخواهند داشت.

 

عباسی در ادامه افزود: مردم از بصیرت کافی برخوردار هستند. ممکن است فشارها و مشکلات معیشتی و سوء استفاده برخی فرصت طلب در کوتاه مدت شبهه ای ایجاد کند ولی مردم بصیرت دارند و حتما با آن مقابله خواهند کرد و در انتخاب هایی که در آینده دارند برای تثبیت نظام انتخاب بهتری خواهند داشت و افراد پیرو گفتمان انقلاب را  بر سر کار و دستگاه اجرایی خواهند گمارد.

 

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی  در پایان ابراز داشت: امید می رود که همه، نصایح و پند های مقام معظم رهبری را توجه کنند و وجدان کار، انضباط اجتماعی  و اقتصادی که سال ها ایشان  بر آن تاکید داشتند را سر لوحه کار خود قرار دهند که دیگر خبری از حقوق های نجومی، فساد، رشوه و باج گیری از مردم نباشد و امنیت پایداری در همه ابعاد اجتماعی، سیاسی و روانی و در مرزها خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا