لوکس ترین کشتی های مسافربری جهان+عکس

بصیرنیوز،اگر تجربه ی سفر با کشتی را در قالب تورهای مسافرتی دریایی داشته باشید. به طور حتم می دانید که این سفر شبیه هیچ یک از سفرهای جاده ای و هوایی که قبل تر تجربه کرده اید نیست. سفری مملو از هیجان و جذابیت. آنچه که سفرهای دریایی را متمایز از دیگر سفرها کرده شاید این باشد که جریان سفر شما در وسیله ای صورت می گیرد که از آن به عنوان وسیله ی حمل و نقل استفاده می کنید. این وسیله به عنوان هتل، رستوران، استخر ، کلاب و هر آنچه که در یک مقصد توریستی تجربه می کنید به حساب می آید. در این بین به معرفی معروف ترین کشتی های مسافربری خواهیم پرداخت.

۱) کشتی Allure of the Seas

این کشتی تمام عیار با ظرفیت ۵,۴۰۰ سرنشین جزو معروف ترین کشتی های مسافربری است . ظرافت های به کار گرفته شده در ساختار این کشتی دیدنی است. از طرف دیگر اتاق های راحت و لوکس رستوران های بی نظیر با منوهای متنوع بین المللی، سالن های تئاتر ،استخر، باشگاه های ورزشی و… مسافرین را از هر نوع امکاناتی در طول سفر بهره مند می سازد.

۲) کشتی Anthem Of the Seas

این کشتی با ظرفیت ۴,۱۸۰ مسافر در سال ۲۰۱۵ وارد عرصه ی مسافرت های دریایی شد و با تفریحاتی چون چتربازی و همچنین استخر تمام عیار خود بر روی عرشه توانست نظر همه را به خود جلب کند. این کشتی که به آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره مند است امکاناتی چون سرعت بالای Wi-Fi توانسته به مهمانان خود خدمت رسانی کند.و یکی از لوکس ترین انتخاب های آژانس های مسافرتی دریایی به شمار بیاید. اتاق های این کشتی به بالکن مجهزند از این گذشته امکانات کاملی چون اسکرین های LED در تراس ها تعبیه شده، این کشتی با بهره مندی به ۴ سالن غذاخوری با سبک های متفاوت به مهمانان خود سرویس می دهد. از این گذشته مسافران در طول سفر به تفریحاتی چون اسکی روی آب، اتوموبیل رانی ،  بازی های انیمیشنی و … بهره مند خواهند شد.

۳) کشتی Carnival Sunshine

کارنیوال با ظرفیت ۳,۰۰۶ سرنشین در سال ۲۰۱۳ وارد ناوگان دریایی شد و پس از به روز رسانی های صورت گرفته در ساختار به عنوان یکی از بهترین ها در این حوزه شناخته می شود.اتاق های لوکس با تراس های زیبا،  غذاهای محبوب اروپایی و آسیایی، سرو بهترین و معروف ترین صبحانه های دنیا ، سالن نمایش با تم طنز و کمدی برای خانواده ها، تفریحات آبی و دریایی بازی و … از امکانات بی نظیر این کشتی است که به آن معروفیتی خاص در بین تورهای مسافرتی داده است.

۴) کشتی Disney Dream

این کشتی که به نسبت کشتی های جدید تر از ظرفیت سرنشین کمتری برخوردار است ، در سال ۲۰۱۱ با ظرفیت ۲۵۰۰ سرنشین به آب انداخته شد. جو کلی کشتی باعث شد که مد نظر سفرهای خانوادگی قرار بگیرد . این کشتی با اتاق های لوکس و راحت سفر را برای مسافران لذت بخش کرده. از طرف دیگر رستوران این کشتی با ارائه ی ۳ منوی اختصاصی به مسافرین سرویس دهی می کند . استخری که بر روی عرشه ی کشتی واقع شده از جذابیت های ویژه ی این کشتی تفریحی است.

 ۵) کشتی Norwegian Getaway

این کشتی در سال ۲۰۱۴ وارد صنعت حمل و نقل دریایی شد. این کشتی تفریحی مسافربری به سبک ۱۹۴۰ کلوب Havana طراحی شده و با سرو غذاهای کوبائی و اجرای موسیقی های کوبائی و رقص های لاتین جوی مفرح خاص و لذت بخش را برای مسافرین فراهم کرده و همین مساله باعث شده که این کشتی به عنوان یکی از محبوبترین ها از نظر تورهای مسافرتی به شمار بیاید . اتاق های این کشتی به بهترین شکل ممکن طراحی شده و با ۲۷ رستوران در فضای داخلی و فضای باز به مهمانان سرویس دهی می کند. این کشتی تفریحی با ارائه ی تفریحات آبی و ورزش های دریایی، لذتی دو چندان را در اختیار مسافرین خود قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا