کارشناس مسائل سیاسی:

دولت‌ فیش‌های حقوقی نجومی را به فراموشی سپرده است/ قاچاق مردم را به کالای خارجی وابسته می‌کند

بصیر، محمد نبی‌زاده در گفت‌‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با بیان اینکه موضوع فیش‌های حقوقی دولتمردان به فراموشی سپرده شده است، تصریح کرد: دریافت‌ حقوق‌های نجومی ظالمانه از بیت‌المال مردم را جریحه‌دار و اعتماد مردم نسبت به مسئولان اجرایی کشور را تضعیف کرده است.
وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه، مقننه و مجریه باید با همدلی یکدیگر متخلفان را شناسایی کرده و آنها را مجازات کنند، گفت: مسئولان حراست و بازرسی ادارات، دیوان محاسبات و سربازان گمنام باید چشمان خود را باز کرده و بیشتر دقت کنند تا شاهد چنین موضوع‌هایی نباشیم.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه باید جلوی فتنه فیش‌های حقوقی را گرفت، افزود: کسی که بخواهد به امانت خیانت کند باید از مسئولیت عزل و برکنار شود.
نبی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ورود بیش از ۲۰۰ کانتینر قاچاق به کشور اشاره و اظهار کرد: چگونه ۲۱۷ کانتینر قاچاق از مقابل چشمان بازرسان، حراست، ماموران اطلاعاتی و دوربین‌های مخفی عبور کرده و وارد کشور می‌شود.
وی با بیان اینکه کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می‌زند، تصریح کرد: کالای قاچاق انگیزه رقابت تولیدکنندگان داخلی را از بین می‌برد و به خزانه دولت به منظور ندادن مالیات ضربه می‌زند.
این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه کالای قاچاق مردم را به کالاهای خارجی وابسته می‌کند، گفت: زیربنای اقتصاد مقاومتی توجه به تولید داخل است و قاچاق مردم را به کالای خارجی وابسته می‌کند.
نبی‌زاده با تاکید به فرموده رهبری مبنی بر اینکه اولویت مبارزه با دانه‌درشت‌های قاچاق کالا است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در مبارزه با کالای قاچاق در کشور به صورت جدی وارد عمل شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا