عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

دلیل به وجود آمدن بابک زنجانی ها نبود نظارت کافی است/ انتقاد از هجمه های اخیر به قوه قضائیه

بصیر، ولی الله نانوا کناری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به هجمه هایی که به قوه قضاییه و شخص آیت الله صادق آملی لاریجانی نسبت داده می شود اظهار داشت: اختلاف عامل تنزل جامعه و شخصیت های سیاسی و اقتصادی می شود بنابراین باید نسبت به این موضوع به عنوان اقدامی منفی نگاه کنیم و سعی همه بر این باشد تا در مسیر اتحاد قدم بردارند و هرکس که بخواهد در مسیر اختلاف قدم بردارد اولین کسی که ضرر می کند همان هایی هستند که به اختلافات ادامه می دهند.

نانواکناری در ادامه تصریح کرد: این بدان معنی نیست که نظارت و انتقادی بر اقدامات نداشته باشیم زیرا خود سانسوری هم بلای خانمان سوز اجتماعی است و این دو موضوع را باید در کنار هم بررسی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: باید مستدل صحبت کنیم و به مراجع قانونی این موارد را منعکس کنیم، اگر جرم و خلافی در هر یک از شخصیت ها به وجود آمد آن را به مسئولین مربوطه گزارش دهیم تا با قاطعیت با آن موضوع برخورد کنند اما متاسفانه مشکل جامعه ما این است که هم نظارتمان ضعیف است و هم برخورد قاطع با متخلفین نداریم.

نانوا کناری ابراز کرد: اگر امروز بابک زنجانی ها و امثال او به وجود می آیند به این علت است که مسئولین هر تشکیلاتی که مسئول نظارت و اجرای قانون و مسئول پیگیری هستند باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کنند و با قاطعیت آن را دنبال کنند تا مشکلی برای کسی ایجاد نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: جامعه باید مبرا از جرائمی باشد که برای کشور مشکل ایجاد می کنند و هر کسی در هر پستی که قرار دارد باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

 

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا