کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

تحریم اقتصادی مسیر انقلاب را منحرف نمی کند/ قوای سه گانه در برخورد با مفاسد اقتصادی جدی باشند

بصیر، محمد نبی‌زاده کارشناس ارشد علوم سیاسی در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به تحریم‌های متفاوت اقتصادی در ایران اظهار کرد: تحریم های اقتصادی تا به حال نتوانست ملت ایران را از آن مسیری که در آغاز انقلاب انتخاب کرد منحرف کند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی این طور برداشت کرد که تحریم های اقتصادی سبب شد ایران پای میز مذاکرات بیاید، اما بارها اعلام شد که هیچگاه از اصول خود صرف نظر نمی کنیم و امروز هم با همان مقاومت و درایت بر خواسته های اصولیمان تاکید می کنیم.

نبی زاده افزود: شاید گاهی اوقات مصلحت ملت و مملکت در آن باشد که با آنها وارد مذاکره شویم اما این بدان معنا نیست که دست از اصولمان بکشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: قطعا این ملت شریف حاضر نیست از خون شهدا که در مسیر تحقق آرمان های دین و عزت ملت ایران بوده صرف نظر کند.

وی خاطرنشان کرد: از توطئه های سخت دشمن ایجاد تفرقه بین امت های اسلامی است و امروز این جنایاتی که در سوریه، بحرین، عراق و افغانستان و سایر ممالک اسلامی صورت می پذیرد به دلیل همین تفرقه افکنی هاست.

نبی زاده تاکید کرد: مسلمانان باید هوشیار باشند تا خواسته یا ناخواسته آلت دست استعمار و استکبار قرار نگیرند که به بهانه بعضی از ثواب ها شکاف هایی را ایجاد کنند و قطعا در غیر این صورت مضرات زیادی نصیبشان خواهند شد.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین با اشاره به بحث فساد های مالی و رانت خواری، اظهار داشت: رهبری به مسئولین مملکت در چند سال گذشته همواره هشدار دادند که در مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی باشند اما سهل انگاری ها و اعتماد های بیجا و گاهی تبعیت از هوای نفسانی و شیطانی آنها را دچار چالش کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: برای مبارزه با این مفاسد باید عزم و اراده جدی بین قوای سه گانه باشد و وحدت و همکاری بین آنها صورت پذیرد، تا زمانیکه این سه قوا با عزم جدی برای مبارزه با فساد وارد عمل نشوند باید شاهد این آمار و ارقام در جامعه باشیم.

نبی زاده تاکید کرد: مسئولین باید گوش شنوای خود را باز کنند، باید با این مفاسد در کشور، استان و شهرستان برخورد شود و مسئولین بیشتر دقت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا