انتشار تصاویر رندر هوآوی P10 +عکس

بصیرنیوز،در چند روز گذشته تصاویر رندری از هوآوی p10 منتشر شد که پرده از بسیاری از ابهامات موجود در مورد این گوشی بر می دارد؛ به نظر می رسد این گوشی از نمایشگر ۵.۵ اینچی AOMLED QHD و تراشه کرین ۹۶۰ بهره می‌برد.

 انتشار تصاویر رندر هوآوی P10

با توجه به موفقیت هوآوی در سال ۲۰۱۶ و فروش مناسب محصولات مختلف این شرکت، همین موضوع این شرکت را برای ادامه مسیر موفقیت در سال ۲۰۱۷ مصمم تر از قبل کرده است. یکی از تلفن‌های هوشمند مورد انتظار این کمپانی چینی، هواوی P10 نام دارد که قرار است در نمایشگاه MWC 2017 از آن رونمایی شود.

 انتشار تصاویر رندر هوآوی P10

با توجه به اخباری که از این گوشی به گوش می رسد، می‌توان انتظار داشت یکی از محصولات مهمی که در MWC 2017 رونمایی می‌شود، هواوی P10 باشد. در چند روز گذشته تصاویر رندر و جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری هواوی p10 به بیرون درز کرد که با کمک آنها می توان نگاهی به مشخصات احتمالی این محصول جدید انداخت.

 انتشار تصاویر رندر هوآوی P10

در نگاه اول به شباهت تصاویر جدید نسبت به چند عکس قبلی پی میبریم با این تفاوت که عکس های جدید بسیار زیباتر هستند. طراحی لبه‌ های نمایشگر و ترکیب دوربین دوگانه در پشت گوشی بهتر به نظر می‌رسند. نمایشگر هواوی P10 از انحنای خاصی بهره می‌برد که در انتهای این نمایشگر می‌توان دکمه Home را مشاهده کرد.

از سخت افزاری احتمالا شاهد گوشی قدرتمندی از هوآوی خواهیم بود. گوشی P10 دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED QHD است که در زیر قاب این محصول از یک تراشه قدرتمند کرین ۹۶۰ استفاده شده است. کرین ۹۶۰ جدیدترین تراشه هواوی است که روی آن یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali G71 قرار دارد.

 انتشار تصاویر رندر هوآوی P10

کارشناسان معتقدند احتمالا هواوی P10 دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی باشد. البته به احتمال زیاد شاهد مدل‌ های بیشتری از این محصول خواهیم بود که با ظرفیت‌های مختلف حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند.

علاوه بر این مشخصات، هواوی P10 گویا قرار است مجهز به هوش مصنوعی باشد و دوربین این تلفن هوشمند بار دیگر توسط لایکا طراحی شود. همچنین گفته‌ می‌شود P10 از گواهی IP68 و قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است.

به احتمال زیاد هواوی P10 در MWC 2017 رونمایی می‌شود اما احتمال رونمایی از این محصول در فروردین سال ۹۶ نیز وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا