گرشاسبی: وزیر به مسائل پرسپولیس ورود نمی‌کند

بصیرنیوز،

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه سرمربی اسبق تیم پرسپولیس و شکایتی که او از این باشگاه انجام داده، گفت: نمایندگان ما به سوئیس خواهند رفت تا پیگیر وضعیت کارها باشند. البته ما در باشگاه اقداماتی هم انجام داده‌ایم اما باید ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در مورد اینکه چه زمانی به بازیکنان پرسپولیس قرار است پول پرداخت شود، تصریح کرد: کارهایی در این زمینه انجام شده و قطعا به بازیکنان پول تزریق خواهد شد. از این بابت نگرانی وجود ندارد همانطور که تا پیش از این بخشی از مطالبات بازیکنان به آنها داده شده است.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه وضعیت این تیم که این روزها در صدر جدول است را چطور ارزیابی می‌کنید، افزود: خوشبختانه تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته و کارها طبق برنامه‌ریزی جلو می‌رود. مطمئنا اگر حاشیه‌ها ما را اذیت نکند می‌توانیم به روند خوبی که داریم ادامه دهیم. خوشبختانه مدیریت باشگاه کارها را به خوبی پیش می‌برد و حاشیه‌ها را جمع کرده است. از طرفی می‌بینید که به دلیل بازی‌های خوب و تماشاگر پسند در بازی‌ها چقدر تماشاگر به ورزشگاه می‌آید. دیدید که در بازی با سایپا با اینکه حریف وضعیت خوبی در جدول ندارد اما حدود ۷۰-۶۰ هزار تماشاگر به استادیوم آمد و این نشان می‌دهد که هواداران از وضعیت تیم راضی هستند.

گرشاسبی در مورد بیانیه‌هایی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی علیه برانکو سرمربی پرسپولیس منتشر کرده و می‌کند و اینکه این رویه قرار است تا چه زمانی ادامه پیدا کند، گفت: من واقعا از کارهای کی‌روش تعجب می‌کنم. او مربی بزرگی است که برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده اما همانطور که ما از برانکو خواستیم تا مصاحبه نکند و این موضوع را رعایت کند امیدواریم که فدراسیون فوتبال هم ورود جدی‌تری به این مسئله داشته باشد تا همه چیز با خیر و خوشی تمام شود. به هر حال ادامه این حاشیه‌ها باعث می شود که هم پرسپولیس و هم تیم ملی ضربه بخورد.

وی در مورد شایعات نقل و انتقالاتی که در دوره پرسپولیس و بازیکنان مورد نظر این تیم به گوش می‌رسد، افزود: نقل و انتقالات ما تقریبا به اتمام رسیده و زیاد به بازیکن دیگری نیاز نداریم. بعید می‌دانم که دیگر بازیکنی به پرسپولیس اضافه شود اما به هر حال جذب بازیکن در حیطه اختیارات برانکو است و او در این باره تصمیم می‌گیرد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در هیأت مدیره این باشگاه تغییراتی صورت بگیرد، افزود: بحثی در این باره نشده و فعلا هم خبری در این خصوص نیست. در حال حاضر اعضای هیأت مدیره کارها را به خوبی پیش می‌برند.

گرشاسبی در مورد اینکه در برخی از رسانه‌ها پیش ازاین عنوان شده بود که وزیر ورزش از مسئولان پرسپولیس خواسته تا محمدعلی ترکاشوند دیگر در بحث نقل و انتقالات این باشگاه فعالیت نکند اما سروش رفیعی توسط این فرد جذب شد و آیا این موضوع شایعه بوده، تصریح کرد: این حرف‌ها همه شایعه است. آقای سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان در این باره هیچ حرفی نزده و هیچ گاه به مسائل ریز ورود نمی‌کند. وزیر ورزش نقش حمایتی دارد و به پرسپولیس کمک کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا