پیغام منصوریان برای شهباززاده

بصیرنیوز، علیرضا منصوریان امسال تلاش کرد شهباززاده را نگه دارد ولی او تصور می‌کرد راه پیشرفتش از ترکیه می‌گذرد به همین دلیل با وجود اصرارها رفت. در طول نیم‌فصل هم چند بار شایعاتی درباره بازگشت سجاد به استقلال شنیده شد و هر بار منصوریان از این اتفاق استقبال کرد. چند روز قبل بود که خبر رسید این بازیکن قصد دارد از باشگاه آلانیااسپور جدا شود. دیروز هم خبر رسید او در لیست مازاد این باشگاه ترکیه‌ای قرار گرفته است تا تناقض درباره شکل جدایی‌‌اش زیاد باشد.

از روزی که شایعه بازگشت سجاد به استقلال مطرح شد، باشگاه سیاست خود را اعلام کرد‌؛ اینکه رضایتنامه را خود او از ترک‌ها بگیرد. شهباززاده اما اعلام کرد فعلاً نمی‌خواهد به استقلال برگردد ولی او واکنشی به شایعه بازگشتش نشان نداده و درگیر گرفتن تسویه‌حساب از باشگاه ترکیه‌ای است.

در همین حال منصوریان بار دیگر از بازگشت سجاد استقبال کرده است. مسئولان باشگاه به سرمربی استقلال پیغام دادند احتمال جدایی سجاد و بازگشت او به ایران زیاد است. به همین دلیل منصوریان خوشحال شده چراکه او نتوانسته تا این لحظه فورواردی به تیمش اضافه کند. کاوه رضایی همچنان تق و لق به تمرینات می‌رود و شایعه درباره‌اش زیاد است.

در همین حال منصوریان پیغام‌های تازه‌ای برای سجاد شهباززاده دارد. او می‌گوید: «هنوز شماره ۱۰ استقلال را برای او کنار گذاشته‌ایم. از بازگشت سجاد استقبال می‌کنیم ولی باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و شرایط او با ترک‌ها چطور خواهد شد.» منصوریان علاقه‌مند است او برگردد و برایش پیغام دیگری هم دارد: «منتظریم تسویه حساب کنی و به استقلال برگردی.»

فعلاً سجاد در این باره اظهار‌نظری نکرده ولی شایعاتی هم شنیده می‌شود مبنی بر اینکه دوست دارد همچنان در خارج از ایران توپ بزند. در هر صورت آبی‌ها از بازگشت دوباره او استقبال کرده‌اند ولی به شرطی که خودش رضایتنامه‌‌اش را از ترک‌ها بگیرد. استقلال حاضر نیست پولی بابت رضایتنامه شهباززاده پرداخت کند و هیچ بعید نیست این مسئله تبدیل به بحث دو طرف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا