مدیرمسئول بصیرنیوز:

فرماندار فریدونکنار باید تن به قضا و قدر دهد/لزوم قرارگرفتن دولت در مسیر درست

بصیر، سیداحمد حسینی در جمع اعضای تحریریه بصیرنیوز با انتقاد از سبک مدیریتی مدیر ارشد فریدونکنار اظهار کرد: در شهری که مسئول ارشد به دنبال عکس یادگاری است و تفکرات حزبی آن بر آبادانی حوزه مسئولیتش چربش دارد، نباید به حال دیگر مسئولان تاسف خورد.
وی خاطرنشان کرد: مدیری که نه پشت میز نشینی، نه توان نظارت و نه انجام صحیح کاری برای مردم را می‌داند، بهتر است تن به قضا و قدر دهد تا منتظر چند ماه آینده برای تداوم و یا انقطاع عمر خدمتیش باشد.
مدیرمسئول بصیرنیوز تصریح کرد: صرف داشتن شخصیت خوب، شهرستان آباد ایجاد نمی‌کند و به نظر می رسد مسئول ارشد اجرایی استان که ید طولایی در تغییر فرمانداران خود در فریدونکنار دارد باری دیگر، اینبار و برای اولین و آخرین بار یک حرکت انقلابی به خرج داده و مسئولی در حد و اندازه های این شهرستان به خطه مبارک بفرستد.
حسینی یادآور شد: البته شاید پروژه تغییر این مسئول در زمان فعلی آنچنان صحیح نباشد اما نظارت بر عملکرد این مدیران اجرایی می تواند “تیری در تاریکی” باشد، هر چند امیدی نیست.
وی افزود: شاید گفتن این سخن به‌جا باشد که در شهرستانی که مدیر ارشد به هر دلیلی ضعیف باشد نباید از مسئولی چون مدیران ادارات فنی حرفه ای، جهاد کشاورزی، محیط زیست، بخشداری مرکزی و غیره انتظار حرکتی “خارق العاده” داشت.

مدیرمسئول بصیرنیوز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد توافق برجام گفت: از یک سو وزیر خارجه دولت از اشتباه اعتماد به کری سخن می‌گوید اما دیروز و در برنامه زنده تلویزیونی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی بر وعده آمریکایی‌ها در خصوص«عدم تاثیر آیسا بر برجام» تاکید می‌کنند.
حسینی خاطرنشان کرد: اگر نگاهی به سخنان مسئولان دولت کلید کنیم در می‌یابیم که برای اجرای تعهدات آمریکا و غرب در برجام مکانیسم حقوقی مشخصی دیده نشده است و نهایت بار اجرای تحقق وعده‌های غرب «وعده» بوده است.
وی در پایان گفت: مسئولان مذاکره کننده و حتی روحانی بارها از وعده آمریکا بر اجرای تعهداتش در برجام سخن گفته‌اند اما دریغ از یک نگاه و
لازم است که خود را از چاله دربیاوریم و در مسیر درست قرار دهیم و این بهتر است تا اینکه با غرور، خود را از چاله دربیاوریم و به چاه بیاندازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا