ماشین لباسشویی خانه ای را به آتش کشید+تصاویر

بصیرنیوز،معاون آتش نشانی شهر رشت    گفت: آتش سوزی در طبقه اول آپارتمان مسکونی درساعت ۱۹:۳۶ دقیقه ، به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ۶ دستگاه خودروی اطفایی به همراه ۱۴ آتش نشان از ایستگاه های ۱ و ۴ آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان سعدی، ابتدای بلوار معلم، کوچه بهارانه اعزام شدند.

ماشین لباسشویی یک واحد مسکونی را به آتش کشید
شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن آتش نشانان دود و شعله عظیمی از بالکن واحد مسکونی که در حال گسترش به طبقه دوم بود مشاهده می شد.
ماشین لباسشویی یک واحد مسکونی را به آتش کشید
وی در ادامه افزود: خوشبختانه به واسطه نزدیکی ایستگاه ۱ آتش نشانی به محل حادثه، آتش در کمترین زمان ممکن توسط آتش نشانان مهار و اطفا شد.
ماشین لباسشویی یک واحد مسکونی را به آتش کشید
مومنی، علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه ماشین لباسشویی در مجاورت اجسام قابل اشتعال خواند و گفت : بعلت نبودن  مالک، آتش نشانان با بر پا نمودن نردبان و برش حفاظ بالکن نسبت به اطفای حریق اقدام نموده و موفق شدند آتش را که در حال سرایت به اتاق خواب واحد مسکونی بود را مهار نمایند.
وی در پایان گفت: خوشبختانه این آتش سوزی مصدومی در بر نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی به آشیانه بازگشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا