کارشناس جامعه شناسی در گفت‌وگو با بصیرنیوز:

دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان/عدم ارائه عملکرد دستگاه‌ها موجب ناامیدی مردم است

بصیر، عباس جعفری کارشناس جامعه‌شناسی در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستخوش توطئه‌ها و تهدیدهای زیادی در طول این عمر پربرکت خود شده است و با استفاده از نقشه‌های متفاوت به دنبال از بین بردن این نظام بودند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب با به راه انداختن حملات نظامی، جنگ اقوام‌ها، ششم بهمن‌ها و ترور شخصیت‌های سیاسی و انقلابی به دنبال براندازی این نظام الهی بودند اما امروز به لطف الهی و ایستادگی مردم به قدرت اول منطقه تبدیل شده‌ایم و نگاه تمام کشورهای منطقه و خاورمیانه و جهان به جمهوری اسلامی ایران است.

این کارشناس با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما در حراست از انقلاب بسیار سنگین است، تصریح کرد:  بهترین و ایمن‌ترین راه پیروزی بر دشمنان، پیروی از ولایت، حفظ وحدت میان احزاب، گروه ها و تشکل‌ها است.

جعفری گفت: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین هستند و ما باید وحدتمان را حفظ کنیم و اگر با ولایت باشیم مطمئنا به ملت ما آسیبی نخواهد رسید.

وی در ادامه به نقش روابط عمومی به عنوان واصل مردم و مسئولین اشاره و خاطرنشان کرد: روابط عمومی چشم تیزبین و بازوان قدرتمند اجرایی دستگاه‌ها است، اگر در دستگاه‌ها روابط عمومی فعال و پویا باشد و به دانش روز مسلح گردد به راحتی می‌تواند موجب ارتقای آن نهاد و یا اداره در شهرستان باشد و اخبار به بهترین شکل برای استفاده مردم منعکس خواهد شد.

این کارشناس با بیان اینکه امید و نشاط نیاز اساسی جامعه ما می‌باشد، اظهار داشت: وقتی مردم از عملکرد دستگاه‌ها مطلع نباشند قطعا امید خود را از دست می‌دهند.

جعفری با تاکید بر اینکه زمان امروز زمان تبلیغات است، تصریح کرد: اگر امروز یهودیان به دنبال قبضه جهان است از همین تبلیغات‌ها در تلویزیون و فضاهای مجازی و سایت‌ها است.

وی در پایان گفت: دشمن هیچ وقت بیکار نمی‌نشیند و همواره به دنبال تضعیف سه اصل در ایران یعنی مهدویت، عاشورا و ولایت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا