میزبانی: اگر به المپیک رفتم به‌خاطر ضعف بقیه بود

بصیرنیوز، قادر میزبانی درباره برنامه‌های خود در آینده و این که هنوز به تیم‌ ‌ملی  فکر می‌کند، تصریح کرد: هدف اصلی من تیم داری است و تلاش کنم تا تیمی که داریم منحل نشود. عمر دوچرخه‌سواری من تمام شده و این یک واقعیت است. اگر به المپیک رفتم ایراد از من نبود،‌ بلکه  از بقیه بوده است. آنها آنقدر ناتوان و ضعیف بودند که قادر میزبانی ۴۳ ساله به المپیک اعزام شد.

میزبانی افزود: الان هدف من تیمداری است و در کنار آن تا جایی که در توانم باشد به پرورش استعدادها می پردازم. هر زمان هم که تیم ملی به من نیاز داشته باشد و احساس کردند می‌توانم مثمر ثمر باشم، در خدمت تیم‌ ‌ملی خواهم بود.

میزبانی در مورد مهمترین مشکلات حال‌ حاضر  دوچرخه‌سواری ایران ، بیان‌ کرد:  فکر می‌کنم بزرگترین علت رکورد یا گوشه گیری دوچرخه سواری بحث بودجه باشد، زیرا  برای اجرای برنامه های زیربنایی  هزینه قابل توجهی نیاز است. بعد از آن بحث استعداد یابی مطرح است. در سال‌های  گذشته بستری فراهم نشده تا  تعداد کثیری از نوجوانان زیر ۱۵ سال انگیزه آمدن به سمت دوچرخه‌سواری برای‌شان به وجود آید.

او ادامه‌ داد: ابتدا باید استعداد داشته باشیم و بعد می‌توان  گفت‌ برنامه های بعدی چه چیز باید باشد. اگر در مسیر پیشرفت دوچرخه‌سواری تمام پله ها را درست کنیم، اما  کسی نباشد که تا از آن پله بالا برود، تمام کاری که انجام داده‌ایم بی‌معنی است.

رکابزن تیم شهرداری تبریز در پاسخ به این پرسش که علت نبود مهدی سهرابی  در فصل ۲۰۱۶ کنار آنها چه چیزی است ، تصریح کرد: ما چند سالی با مهدی سهرابی هم تیمی بودیم . او خوب کار می‌کرد  و رابطه خوبی هم بین ما بود اما اکنون مسائلی پیش آمده که از المپیک نشات گرفت. زمان المپیک حرف و حدیث هایی مطرح شد مبنی بر این که نفر اول انتخابی ها بوده و او باید به المپیک می رفت. من آن موقع جوابی ندادم . این جواب ندادن به این معنی نبود که مثلا از من چیزی داشته که جوابش ندادم . اکنون می خواستم  نشان دهم همه چیز شفاف است. بنابراین سهرابی فعلا در تیم ما نیست تا زمان جلو برود و باید دید چه چیز پیش خواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا