کی گفته در والیبال جزو بهترین‌ لیگ‌های جهان هستیم؟

بصیرنیوز،

سعید درخشنده در خصوص تغییر زمان مسابقه تیم‌های صالحین ورامین و سایپا اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با حضور مربیان تیم‌های سایپا،صالحین ورامین و پارسه خواهیم داشت و درباره زمان برگزاری مسابقات معوقه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی افزود: ما نمی‌توانیم هر ۲ مسابقه معوقه را در یک روز برگزار کنیم. چون صالحین در هر ۲ مسابقه باید حضور داشته باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم برای متقاعد کردن مربیان این تیم‌ها جلسه‌ای با آنها برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که چرا این سازمان نمی‌تواند تصمیمات خود را اجرایی کند تصریح کرد: گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که از دست ما خارج است. ما تیم پارسه را از ادامه لیگ محروم کردیم اما فدراسیون این تیم را برگرداند. البته فدراسیون هم حق دارد چون ۱۲ بازیکن تیم پارسه به فدراسیون آمدند و التماس کردند که تیمشان در لیگ باقی بماند. چون اگر این تیم منحل می‌شد آنها جایی را برای بازی کردن نداشتند.

درخشنده ادامه داد: هجمه‌ای که روی سازمان لیگ وجود دارد منصفانه نیست. ما همیشه تلاش کردیم بین احساس و منطق بهترین تصمیم را بگیریم. اگر می‌خواستیم طبق آیین‌نامه عمل کنیم و قانون‌مند باشیم فقط ۴ تیم می‌توانستند در لیگ برتر باقی بمانند.

وی در خصوص این که گفته می شود لیگ والیبال ایران از بهترین لیگ‌های برتر جهان است گفت: چه کسی گفته جزو بهترین‌ها هستیم؟ البته به لحاظ فنی و همین طور تعداد تیم‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

رئیس سازمان لیگ درباره عدم دعوت از ایران برای حضور در جلسه رئیس فدراسیون جهانی والیبال با هشت نماینده از هشت لیگ برتر دنیا اظهار داشت: از برگزار چنین جلسه‌ای بی‌خبر هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا