ابراهیمی: تا آخر فصل با پرسپولیس می‌جنگیم

بصیرنیوز، محمد ابراهیمی در هفته های گذشته دوران طلایی را پشت سر گذاشته است. او بعد از مقطعی کوتاه که مورد انتقاد کادرفنی تراکتورسازی قرار گرفت، بار دیگر به روزهای اوج خود برگشته و در بازی های گذشته شاید بتواند گفت موثرترین بازیکن تراکتورسازی بوده است. ابراهیمی در بازی دیروز مقابل پیکان نیز گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا نقش زیادی در ۳ امتیاز حساس اندوخته شده داشته باشد.

محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” درباره عملکرد خوب خودش در بازی های اخیر، اتفاقات دیدار با پیکان، رقابت با پرسپولیس در صدرجدول، شانس دعوت به تیم ملی فوتبال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

تیم جلالی خوب دفاع می کند

بازی خیلی سختی با تیم پیکان داشتیم. تیم آقای جلالی دونده و تدافعی بازی می کند؛ آنها خوب دفاع می کنند و معمولا در خانه امتیاز نمی دهد. خداراشکر که توانستیم پیروز شویم. می دانستیم کارمان سخت است و اگر ۳ امتیاز را نگیریم، از کورس عقب می افتیم. خوشبختانه به تمرکز بالا و تلاش زیاد توانستیم به موفقیت برسیم و جلوی هواداران شرمنده نشویم.

از شروع بازی شوکه شدیم

در بین دو نیمه من و کرار وقتی به زمین آمدیم و دیدیم بازی شروع شده، تعجب کردیم! انگشت من آسیب دیده بود و نیاز داشتم تا پزشک تیم چسب آن را ترمیم کند. کرار جاسم هم به دستشویی رفته بود. ما به زمین آمدیم و دیدیم بازی شده است. نمی دانم قانون در این باره چه می گوید و بهتر است کارشناسان بگویند آیا می شود بازی را در حالی که یک تیم ۹ نفره است، شروع کرد؟ با این حال از بازیکنان پیکان تشکر می کنم که بازی را شروع نکردند و به ما احترام گذاشتند.

در ایران گل نزنی، به چشم نمی آیی

در فوتبال ایران اینگونه است که هرچقدر خوب باشی، تا زمانی که گل نزنی و پاس گل ندهی دیده نمی شوی. من امسال عملکردم خیلی خوب بوده و حتی از سال پیش نیز بهتر کار کردم اما چون موقعیت های خودم و پاس هایی که به هم بازیانم داده بودم گل نشد، به چشم نیامدم.

باید بهترین پاسور لیگ باشم

خوشحالم در این چند بازی اخیر توانستم بهتر دیده شوم و گل بدهم و پاس گل ارسال کنم. شاید اگر پاس هایی که من داده ام را بازیکنان به گل تبدیل می کردند، الان بهترین پاسور لیگ بودم. بااین حال خداراشکر می کنم که توانسته ام مثمرثمر باشم.

اگر قرار به دعوت شدن بود، پارسال دعوت می شدم

من همیشه برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم. فکر می کنم اگر قرار به دعوت شدن به تیم ملی بود، باید پارسال دعوت می شدم. با این حال ناامید نیستم و کارم را دنبال می کنم. اگر نظر کی روش را جلب کنم، خوشحال می شوم در خدمت تیم ملی باشم.

رقابت ما و پرسپولیس تا پایان فصل ادامه دارد

رقابت ما و پرسپولیس تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و نمی شود گفت کدام تیم قهرمان می شود. باید بازی به بازی پیش برویم و برای هر بازی به صورت جداگانه تمرکز کنیم. باید ۳ امتیازها را جمع کنیم و بهترین روش را برای رسیدن به صدر انتخاب کنیم.

کار پرسپولیس راحت تر از ما است

اعتراض به اینکه ما یک روز زودتر از پرسپولیس بازی کنیم در حیطه وظایف من نیست و باشگاه باید به این مساله اعتراض کند. با این حال باید بگویم چنین سیستمی که پرسپولیس یک روز بعد از ما به میدان می رود، به تیم ما ضربه می زند. آنها از نتیجه ما باخبرند و می دانند با چه سیستمی باید به میدان بروند. قطعا کار پرسپولیس در این شرایط راحت تر می شود. فکر می کنم رقابت باید پایاپای باشد تا پرسپولیس و تراکتورسازی در زمین مسابقه برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند.

کاظمی به تیم های در حال سقوط شخصیت می دهد

بازی دشواری با ماشین سازی خواهیم داشت. ماشین سازی با حضور فرهاد کاظمی شرایط خوبی پیدا کرده است. او به هر تیمی می رود، به آن تیم شخصیت می دهد و معمولا هم توانسته تیم های در حال سقوط را حفظ کند. این تیم بدشانسی هایی نیز در بازی های گذشته داشته است اما ما برای ماندن در کورس قهرمانی باید ۳ امتیاز را بگیریم و موفق باشیم.

پرشورها دوباره یادگار را پر کنند

خوشحالم که هواداران خوبمان برای نخستین بار در این فصل به ورزشگاه یادگار می آیند. بسیاری از هواداران ما نتوانستند در ورزشگاه اختصاصی حضور پیدا کنند و حالا امیدوارم پرشورها بار دیگر به یادگار بیایند و با پر کردن ورزشگاه به ما دلگرمی بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا