توران شایعه جدایی‌اش از بارسلونا را رد کرد

بصیرنیوز، آردا توران، شایعات اخیر رسانه‌های اسپانیای درباره احتمالی جدایی‌اش از بارسلونا را تکذیب کرد. اخیراً اخباری شنیده شده مبنی بر اینکه هافبک هجومی ترکیه‌ای کاتالان‌ها که پیشنهادهای قابل توجهی از یکی از باشگاه‌های چینی دریافت کرده و با توجه به اینکه جزو مهره‌های اصلی تیم تحت هدایت لوئیس انریکه نیست، امکان دارد که این پیشنهاد را قبول و نوکمپ را ترک کند.

مهاجم پیشین اتلتیکو مادرید اما تأکید کرد که برنامه‌ای برای جدایی از جمع آبی‌و اناری‌ها ندارد و می‌خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند. او در سفر اخیری که به ترکیه برای تماشای بازی آل استار لیگ بسکتبال این کشور داشت، گفت: من در بارسلونا واقعاً از وضعیتم راضی‌ام. تا ۳۳ سالگی با بارسلونا قرارداد دارم و می‌خواهم تا پایان این قرارداد در این تیم بمانم.

توران ۲۹ ساله ادامه داد: من در تیمی بازی می‌کنم که در آن بهترین بازیکنان دنیا حضور دارند و سعی دارم که در این تیم به مهره‌ای مهم تبدیل شوم. باور دارم که می‌توانم در این زمینه موفق باشم.

در حالی که توران از تمایل خود برای ماندن در بارسلونا می‌گوید، گزارش نشریه آس حاکی از آن است که مسئولان باشگاه برای کسب درآمدی هنگفت از فروش بازیکن ترکیه‌ای خود به چینی‌ها چندان بی‌میل نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا