رئیس بانک کشاورزی فریدونکنار خبر داد

۹۶ درصد مطالبات بانک کشاورزی فریدونکنار وصول شده است/ جذب بیش از ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات در بخش مکانیزاسیون

بصیرنیوز، علی اکبر حسین‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: در تمام طول خدمت خود به دنبال خدمات‌دهی به کشاورزان بود‌ه‌ایم و این را یک وظیفه می‌دانیم چرا که معتقدیم منزلت این کشاورزان بسیار بیشتر از این خدماتی است که داده می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش شد تا در این ۴ سال نیازهای سرمایه جاری کشاورزی منطقه تامین شود، گفت: مردم فریدونکنار در بازپرداخت تسهیلات خوش حساب هستند و ۹۶ درصد مطالبات وصول شده است.

رئیس بانک کشاورزی فریدونکنار با اشاره به اینکه در وصول مطالبات در مازندران رتبه نخست را داریم، اظهار کرد: تمایل مردم فریدونکنار به بانک کشاورزی نست به سایر بانک‌ها بیشتر شده است.

حسین‌پور با بیان اینکه تمام هزینه‌های داشت، کاشت و برداشت کشاورزان را مهیا می‌کنیم تا حداقل‌های ممکن در این زمینه‌ها مشکل نداشته باشد، خاطرنشان کرد: کشاورزان برای تسطیح اراضی در فریدونکنار همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه کم آبی مشکل آینده کشاورزی است، اظهار کرد: امروز باید کشاورزان با ما در این زمینه همکاری کنند.

رئیس بانک کشاورزی فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بخش مکانیزاسیون در فریدونکنار پیشرفت بسیار خوبی داشت، گفت: در گذشته کشت دوم برای برخی از کشاورزان یک رویا محسوب می‌شد اما امروز با دسترس بودن ادوات کشاورزی و کوتاه تر شدن زمان کاشت و برداشت کشاورزان برداشت‌های متناوب دارند.

حسین‌پور با بیان اینکه در بخش تسهیلات پرداختی مکانیزاسیون بیش از ۸ میلیارد ریال اعتبار رای فریدونکنار در نظر گرفته شده بود، اظهار کرد: با توجه به شناور بودن منابع،  ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان جذب شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه ۱۶۰ درصد تحقق برنامه از لحاظ میزان جذب داشتیم، گفت: این آمار به مرز ۲۰۰ درصد می‌رسد.

رئیس بانک کشاورزی فریدونکنار در پایان با اشاره به اینکه اگر کشاورزان تسطیح اراضی را جدی بگیرند، مشکل برق‌دار کردن این اراضی نیز به پایان می‌رسد، افزود: برق دار کردن چاه کشاورزی از رسالت‌های گذشته این بانک بود، با مدیریت آب شاید نیازی به چاه و تامین برق نداشته باشیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا