سرپرست فرمانداری فریدونکنار خبر داد

قلم خبرنگاران در راستای جذب توریست باشند/ تشکیل کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر

بصیرنیوز، حسین منفردی در جلسه ستاد اجرایی تسهیلات خدمات سفر در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه ماندگاری مسافر در فریدونکنار کم است، اظهار کرد: با وجود آب‌بندان‌های زیبا و بکری که داریم کمترین بهره‌برداری برای جذب توریست نمی‌شود و در این زمینه بخشداران باید این ظرفیت‌ها را معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در نوک پیکان جذب توریست مردم هستند و باید تلاش کرد تا با فرهنگ‌سازی و برنامه‌های متنوع از سوی شهرداری و ارشاد با برگزاری بازی‌های بومی محلی، موسیقی و تئاتر خیابانی در پارک و اماکن مناسب برای جذب توریست تلاش کنیم و این راستا هتل‌ها و خانه ویلاها، آماده پذیرش مسافر باشند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار تاکید کرد: قلم خبرنگاران فریدونکنار باید به گونه‌ای باشد که در راستای جذب توریست فعالیت کنند.

منفردی افزود: در تمامی شهرستان‌ها مشکلات موجود است و باید رفع شود اما قلم شما به گونه‌ای باشد که مسافر فرار نکند چرا که می‌خواهیم با یک رتبه معنادار رتبه نخست استان را کسب کنیم و می‌توانیم به این مهم دست یابیم.

وی از تشکیل کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر در فریدونکنار خبر داد و گفت: ریاست کمیته خدمات حمل و نقل به عهده راهداری و حمل و نقل پایانه‌ها، ریاست کمیته خدمات امداد و نجات به عهده هلال احمر، کمیته خدمات انتظامی امنیتی و ترافیک شهری به عهده نیروی انتظامی، کمیته خدمات، پشتیبانی و هماهنگی امور شهری به عهده شهرداری است.

وی افزود: همچنین ریاست کمیته خدمات اسکان و رفاه به عهده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ریاست کمیته نظارت و تنظیم بازار به عهده صنعت، معدن نظارت، ریاست کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات به عهده معاون فرماندار، کمیته برنامه‌ریزی و آمار به عهده فرمانداری، ریاست کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست به عهده شبکه بهداشت و درمان و کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی به عهده فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا