معاون آموزش و پرورش فریدونکنار

اداره برق بنرهای “به سمت ستاد اسکان” را جمع‌آوری می‌کند

بصیرنیوز، سلمان قنبرنژاد در جمع مسئولان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: در سال گذشته آموزش و پرورش بیشترین مکان را برای اسکان در اختیار مسافران نوروزی قرار داد.

وی با بیان اینکه لازم است این جلسات هر ۱۵ روز برگزار شود، تصریح کرد: لیست ستاد اسکان را به زودی ارائه می‌دهیم.

معاون آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به اینکه برای جبران کمبود تجهیزات با اداره‌کل رایزنی به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال مسافران در هر اتاق امکانات لازم را بر حسب درجه آن، تجهیز می‌کنیم.

قنبرنژاد با گلایه از اداره گاز نسبت به قطعی گاز مدارس ستاد در دو روز پایانی سال گذشته، گفت: هرچند با رایزنی صورت گرفته این مشکل برطرف شد اما برای امسال از اداره گاز می‌خواهیم زودتر لیست بدهی مدارس را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد تا با این مشکلات روبه‌رو نشویم.

وی همچنین با انتقاد از اداره برق فریدونکنار مبنی بر اینکه بنرهای «به طرف ستاد اسکان» را جمع‌آوری می‌کنند، گفت: این در حالی است که برخی از بنرها حدود ۴ ماه بر روی تیرهای برق می‌ماند.

معاون آموزش و پرورش فریدونکنار از ثبت‌نام مسافران در سایت ستاد اسکان برای حضور در این شهرستان خبر داد و گفت: برای شهرستان فریدونکنار به منظور ثبت نام اینترنتی یک مدرسه ۶کلاسه را در نظر گرفتند.

قنبرنژاد از کسب رتبه نخست استانی در سال گذشته از لحاظ ستاد اسکان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای ایجاد محیطی شاد، به گل‌آرایی فضای آموزشی توجهی ویژه‌ای کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا