سقوط عابدینی و پاکدامن در رنکینگ جهانی

رنکینگ جدید فدراسیون جدید شمشیر سازی در اسلحه سابر متأثر از نتایج دیدارهای انفرادی رقابت های قهرمانی آسیا در هنگ کنگ منتشر شده است. براساس این رده بندی مجتبی عابدینی که در این مسابقات از کسب مدال بازماند و به جایگاه دهمی بسنده کرد، صاحب رنکینگ هشتم جهان شده است. این شمشیرباز در مسابقات جایزه بزرگ مسکو نیز متحمل یک پله سقوط در رنکینگ جهانی شده بود. جایگاه هشتمی عابدینی نیز با یک پله سقوط به دست آمده است.

علی پاکدامن نیز در رنکینگ جهانی فدراسیون شمشیربازی با چهار پله سقوط مواجه شده است. این در حالی است که پاکدامن در مسابقات هنگ کنگ صاحب برنز شد. براساس رنکینگ منتشر شده پاکدامن در رده ۲۵ جهان قرار گرفته در حالی که وی بعد از مسابقات جایزه بزرگ مسکو، جایگاه ۲۱ خود را در رنکینگ جهانی حفظ کرده بود.

مجتبی عابدینی و پاکدامن در حالی در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی شمشیر بازی سقوط کرده اند که دو نماینده دیگر کشورمان در این رنکینگ با صعود قابل توجه مواجه شده اند. بر این اساس محمد رهبری که در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال نقره شد با ۹۱ پله صعود از جایگاه ۱۲۱ به ۳۰ رسیده است و محمد فتوحی با ۱۵ پله صعود جایگاه ۴۳ را از آن خود کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا