جپاروف می‌آید، نگران نیستیم

بصیرنیوز،حسن زمانی درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در لیگ برتر، گفت: استقلال بازی را خوب شروع کرد و خوب هم ادامه داد. البته در دقایق پایانی و بعد از دریافت گل دوم یک مقدار نگران شدیم ولی خوشبختانه با آن شرایط زمین می شود گفت مسابقه خوب ادامه یافت و در نهایت پیروز شدیم.

وی تاکید کرد: به همه بازیکنان و اعضای تیم خسته نباشید می گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. قطعا اگر به بازیکنان جوان اعتماد کنیم، نتیجه می گیریم. هرچند نباید فرموش کنیم که بازیکنان باتجربه ای هم داریم که می توانند به تیم کمک کنند.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه چقدر به ادامه این روند امیدوار است، تصریح کرد: من قبل از پایان نیم فصل پیش بینی کرده بودم که از هفته نوزدهم جزو سه تیم برتر قرار بگیریم. با این روند خوب باید تا جایی پیش برویم که در جدول، رقابت اصلی بین استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی باشد.

زمانی در خصوص وضعیت پیش آمده در باشگاه درباره ممنوعیت خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی و بلاتکلیفی تیموریان و سرور جباروف، گفت: ما منتظر اقدامات لازم از طرف فدراسیون فوتبال هستیم تا نتیجه قطعی کار مشخص شود. حتی اگر رای فیفا پابرجا بماند، ما می توانیم برای جذب دو بازیکن آزاد اقدام کنیم.

«در صورتی که جباروف به استقلال اضافه نشود باشگاه باید پول کلانی به این بازیکن بپردازد. برای این مسئله چه راهکاری دارید؟» عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سئوال خاطرنشان کرد: قطعا جباروف را اضافه می کنیم و این بازیکن به استقلال می آید؛ جای نگرانی نداریم.

وی یادآور شد: در کنار این موارد، ما هنوز بر الزامات قانونی مدیرعامل تاکید داریم تا با کمک فدراسیون فوتبال اقدامات لازم صورت بگیرد.

زمانی در خصوص اینکه مقصر این اتفاقات هزینه بر در باشگاه استقلال چه کسی است؟ گفت: فعلا تمرکزمان روی جمع شدن این ماجرا است. اگر به نتیجه نرسیدیم، تمام عواملی که در این موضوع دخیل بوده است را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی در ادامه درباره انتقاد و کنایه هایی که امیر قلعه نویی برای جذب «سرور جباروف» به باشگاه استقلال زده که به نظر می رسد تراکتورسازی از نتیجه گیری استقلال نگران است، گفت: قلعه نویی یک استقلالی واقعی است و از نتایج استقلال ناراحت نمی شود. نباید مسائل اینچنینی را جدی گرفت.

عضو هیات مدیره استقلال درباره گلایه های فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری برای عدم پرداخت مطالبات وی، تاکید کرد: در اولین جلسه هیات مدیره باشگاه بعد از درگذشت منصورخان مصوب کردیم که مدیرعامل از اولین دریافتی، مطالبات این مرحوم را پرداخت کند. این جزو مصوبات هیات مدیره بوده است. قطعا در اسرع وقت این پول را پرداخت می کنیم. اختیار این مورد دست مدیرعامل باشگاه است و با توجه به وضعیت مالی، به زودی ان شاءالله مطالبات پورحیدری به خانواده اش پرداخت خواهد شد.

زمانی در پایان در خصوص تعهدات مالی اسپانسر باشگاه هم گفت: اسپانسر ما تا اینجا حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد تعهداتش را عملی کرده است و امیدواریم در ادامه هم مابقی مطالبات عملی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا