واکنش خداداد به انتقاد سعداوی

بصیرنیوز،خداداد عزیزی و نعیم سعداوی که ملاقات جنجالی هفته نوزدهم لیگ برتر را در قالب دو تیم سیاه جامگان و فولاد خوزستان شکل دادند همچنان به دنبال احقاق حق خود در این رابطه هستند.

خداداد عزیزی بعد از شنیدن صحبت‌های نعیم سعداوی در برنامه شب های فوتبالی مبنی بر هیاهوی علی دایی و خداداد عزیزی برای تحت تاثیر قرار دادن داور، روی خط برنامه آمد و به توضیح در خصوص جدال جنجالی تیمش برابر فولاد خوزستان پرداخت.

مرد نامرد و شما مردِ مردها!
قرار نبود بازی با دراپ بال آغاز شود و بعد از اینکه بازیکنان حریف گفتند پنالتی را به بیرون نمی زنند داور این تصمیم را گرفت. ساسان انصاری گفت توپ را بیرون نمی زنم. بختیار و شریفات هم گفتند بیرون نمی زنیم. ساسان انصاری وقتی بیرون می آمد سر همین صحنه شروع به فحاشی کرد. تو را خدا جوری صحبت نکنید که انگار من نامردترین آدم هستم و شما مرد مردها هستید.

ساسان می‌خواست پنالتی را گل کند
آقای سعداوی گل مارا آفساید گرفتند اعتراض نکردیم. اما وقتی توپی که به پای بازیکن ما خورده پنالتی می‌گیرند آقای سعداوی انتظار دارید سکوت کنم؟ بازیکن شما اگر پنالتی را قبول می کردند به قصد گل می زد. خودتان می دانید، ساسان انصاری هم می دانست و بختیار و شریفات هم این را می دانستند. مگر در بازی با سایپا تیمم را بیرون کشیدم؟ مگر در آن بازی داور اشتباه کرد این کار را کردم؟ در بازی با ذوب باختم تیم را بیرون کشیدم؟ در بازی با پرسپولیس که سه گل خوردم تیم را بیرون کشیدم؟ من فقط این را بگویم که وقتی حرف از دوستی می‌زنید جلوی تریبون چیز دیگری نگویید. اینجا قرار نیست تمام تقصیرات را گردن من بیندازد. صحنه های حساس بازی هست و ببینیم چند موقعیت گیر آوردید که نتوانستید وارد دروازه ما کنید.

در ادامه نعیم سعداوی بار دیگر روی خط این برنامه آمد و با تمجید مجدد از خداداد عزیزی به عنوان هم تیمی سابق خود در تیم ملی ۹۸ گفت: من اصلا راجع به داوری صحبت نکردم اما شماره ۹ سیاه جامگان با دریافت دو کارت باید اخراج می شد اما سپردیم به کارشناسان داوری.

سعداوی در ادامه با انتقاد از تصمیم عزیزی مبنی بر خروج بازیکنان سیاه جامگان از زمین گفت: تصمیمی که آقای خداداد عزیزی برای خروج بازیکنانش از زمین گرفت. نباید رسم و باب شود آن هم از کسانی که خاطرات خوبی از آنها در ذهن مردم ساخته شده است. بازیکنان ۹۸ محبوب و الگو هستند و زیر ذره بین. من هیچ نقشی در اعلام پنالتی نداشتم و هیچ نقشی هم در برگرداندن پنالتی نداشتم.

سرمربی فولاد در خصوص اینکه انصاری به او اعلام کرده پنالتی را به بیرون نمی زند گفت: آنهایی که مرا می شناسند می دانند که من رابطه ام با بازیکنان استاد و شاگردی نیست و آنها مثل برادران و بچه هایم هستند. آقای عزیزی قصاص قبل از جنایت می کند و من اگر به بازیکنان می گفتم این کار را کنند مسلما انجام می دادند. پنالتی ما را مردود کرد آقای داور. مگر داور می تواند وقتی پنالتی می گیرد آن را مردود کند؟ باید اجازه می دادند تصمیم داور اجرا می شد و بعد می دیدند که بازیکنانم به حرف من گوش می دادند یا آن چیزی که آقای عزیزی مدعی است و گل می زدند. بچه های من اینقدر ارزش و احترام برایم قائل هستند که هر چیزی بگویم گوش بدهند. با تمام این تفاسیر می خواهم بگویم اینها دردی از فوتبال ما دوا نمی کند. باید رقابت سالمی ایجاد کنیم و تماشاگران لذت ببرند و هر کس وظیفه خودش را انجام دهند. داوران امسال مورد هجمه زیادی قرار گرفتند و برخی همکاران خودشان نیز به آنها ضربه می زنند و ما هم مثل دیگر تیم ها ضربه خورده ایم.

در ادامه خداداد عزیزی بار دیگر در مقام پاسخگویی به ادعای نعیم سعداوی آمد و گفت: من اول باید بگویم آقای سعداوی که مدعی است نسبت به داور قرار است حرف نزند می گوید بازیکن ما باید اخراج می شد. اگر قرار است درباره داوری حرف نزنیم هر دو طرف نباید حرف بزنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا