هاشمی‌نسب: بعضی اتفاقات شبهه‌برانگیز است

بصیرنیوز،مهدی هاشمی‌نسب درخصوص دیدار سیاه‌جامگان با فولاد خوزستان گفت: به نظرم بازیکنان تیم ما خوب بازی کردند و اگر با تمرکز بیشتری بازی می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم ولی نمی‌دانم چرا آن گل آفساید گرفته شد. من نمی‌خواهم بگویم اتفاقات داوری عمدی است اما واقعیت این است که این اشتباهات به ما ضربه می‌زند و یک جایی متوجه می‌شویم که مشغول بازی در دسته یک هستیم!

هاشمی‌نسب تأکید کرد: من از داوران محترم خواهش می‌کنم که عدالت را رعایت کنند و ما به دنبال این نیستیم که داوری به نفع ما سوت بزند. ما تلاش می‌کنیم که حداقل امتیاز را از بازیهای بیرون از خانه بگیریم به خصوص از تیمهای ثروتمند، پرمهره و بازیکنان با ادعا.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در ادامه گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد: من مطمئن هستم که این اتفاقات عمدی نیست ولی در بازی با سایپا در روز روشن حق ما خورده شد. اگر قرار باشد این اتفاقات مرتب تکرار شود، با تلاشی که ما می‌کنیم زحمات‌مان به باد می‌رود و انگار نه انگار که این همه زحمت می‌کشیم.

وی درخصوص اینکه خداداد عزیزی این روزها تحت فشار است و حتی در بازی روز گذشته تصمیم گرفت تیمش را از زمین بیرون بکشد، گفت: خصوصیات افراد با یکدیگر متفاوت است. بعضی‌ها در این فوتبال افراد ساکت را دوست دارند و آنها را افرادی اخلاق‌مدار می‌دانند. خداداد عزیزی هم اخلاقش به این شکل است که می‌بینید، چکار باید انجام دهد؟ شاید همه بگویند رفتار او دور از اخلاق است اما آیا ما سکوهای‌مان اخلاقی و حرفه‌ای است؟ یا باشگاه‌های حرفه‌ای داریم؟ در روز روشن حق ما خورده می‌شود و معلوم است که خداداد واکنش نشان می‌دهد وگرنه مگر ما در بازی با ذوب‌آهن که باختیم واکنشی از عزیزی دیدیم؟

وی افزود: مگر در بازی با سایپا خداداد تیم را بیرون کشید؟ اینها چیزهایی است که رویش دقت نمی‌شود اما قبول کنید کسی که سرمربی است تحت فشار است و باید از تیمش دفاع کند.

هاشمی‌نسب درخصوص اینکه این روزها همه تیم‌ها نسبت به داوری‌ها واکنش دارند، گفت: من در مورد داوری‌ها حرف نزدم. اتفاقا برای آنها احترام هم قائلم و کوچک‌ترین اعتراضی به آنها ندارم. خواهشم از داوران خوب‌مان این است که عدالت را رعایت کنند اما وقتی یکسری چیزها را کنار هم می‌گذاریم، بعضی اتفاقات شک و شبهه‌برانگیز است وگرنه ما به شرافت داوران‌مان ایمان داریم و تا جایی که بتوانیم مبارزه می‌کنیم؛ حتی اگر تیم ما بیفتد، ایستاده می‌افتیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم در ادامه راه اتفاقاتی نیفتد که از دست ما و بازیکنان خارج باشد و عدالت برقرار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا