رئیس اداره برق فریدونکنار:

لزوم افزایش قدرت برق برای مشترکان خانگی فریدونکنار/الزامی برای تغییر فیوز برق وجود ندارد

بصیر، علی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز درخصوص برگه‌های پیوستی قبض‌های برق در این دوره برای برخی از مشترکان شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: با توجه به اینکه استفاده از وسایل برقی در خانه‌ها نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته، نیاز است تا قدرت کنتور مشترکان افزایش پیدا کند و این برگه‌ها برای نصب فیوز با قدرت بالاتر توسط اداره برق برای مشترکان صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: بعضا مشاهده می‌شد که مشترکان به علت قطع شدن مداوم برق خانگی به برق‌کارهای غیرحرفه‌ای مراجعه کرده و آن‌ها فیوزهای غیرمجاز را بر روی کنتورها نصب می‌کردند که این امر غیرقانونی بود.

رئیس اداره برق فریدونکنار با بیان اینکه این یک فراخوان سراسری است گفت: الزامی برای اینکه مشترکان فیوزهای خود را تغییر دهند وجود ندارد اما لازم است که صاحبان کنتور با در دست داشتن فتوکپی شناسنامه و کارت ملی به شعب اداره برق محل خود مراجعه کنند و آنجا تمایل یا عدم تمایل خود را اعلام نمایند تا در پرونده آن‌ها مندرج گردد و پس از آن تمامی تعهدات بر دوش مشترک است.
رحمانی یادآور شد: در حال حاضر تحویل فیوز با شرایط اقساط هم امکان‌پذیر است اما در سال‌های بعد مشخص نیست که قیمت و شرایط آن به چه نحوی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا