وزیر ورزش در انتظار رای نهایی فیفا درمورد استقلال

بصیرنیوز، باشگاه استقلال که از ابتدای فصل تاکنون نتوانسته هیات مدیره همراه و همدلی داشته باشد با محرومیتی که از سوی فیفا برایش در نظر گرفته شد بیشتر از گذشته اوضاع بهم ریخته ای دارد و به نظر می رسد که با دیدار برابر السد و دربی تهران شرایط متفاوت تری نیز خواهد داشت.

ظاهرا وزیر ورزش که از بحث محرومیت استقلال دلخور شده و البته تحت فشار هواداران استقلال هم قرار گرفته است، منتظر مانده تا ببیند آیا این فضایی که هیات مدیره استقلال به راه انداخته و امیدوارند که فیفا رای خودش را برگرداند به نتیجه می رسد یا نه؟

در واقع وزیر نه تنها از افتخاری که از کل اعضای هیات مدیره دلخور است و اگر طی دو هفته آینده استقلال سروسامان نگیرد و حکم فیفا را برنگرداند، ممکن است تغییرات در استقلال بسیار وسیع باشد.

دیدار فرهاد مجیدی با کاشانی عضو شورای شهر و مدیر عامل پیشین پرسپولیس و البته دیدار این دو با رئیس فدراسیون والیبال منجر به شایعاتی در مورد احتمال حضور داورزنی به عنوان مدیرعامل باشگاه شد.

با این وجود وقتی وزیر داورزنی را جانشین سجادی کرد داستان عوض شد اما این انتصاب هم نافی احتمال تغییرات در باشگاه آبی تهران نشد. استقلال حتی بدون بحث محرومیت فیفا هم در آستانه تغییرات قرار داشت اما بعد از این بحث قصه رسما وارد مرحله جدیدی شد و بدتر از همه اینکه افتخاری و اعضای هیات مدیره هیچ کدام هم تا امروز نه مسئولیت این موضوع را برعهده گرفته اند و نه حتی بابت آن عذر خواهی کرده اند.

پیش بینی های نزدیک به واقعیت حکایت از آن دارد که اگر وزیر به این قاطعیت برسد که محرومیت بر نمی گردد رایزنی هایش برای تغییرات را آغاز می کند و البته تا پایان دربی هم برای تغییر صبر خواهد کرد و بعد تصمیمش را اجرایی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا