کریمی: روند داوری‌ها مثبت است

بصیرنیوز، فیروز کریمی درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اصفهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: بازی خوب و فوق العاده سنگینی بود. در دور برگشت کسب امتیاز سخت است و برای کسب این امتیاز ما تلاش زیادی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره انتقادات اخیر مربیان و تیم‌های لیگ برتری به داوران عنوان کرد: ما در طول مسابقات دور برگشت هم از داوری متضرر شده‌ایم و هم نفع برده‌ایم. باید به این نکته توجه کنیم که داوری‌ها روند رو به جلویی را طی می‌کنند و طبیعی است که در این مسیر یکسری اشکالات وجود داشته باشد. البته اگر یک صحنه‌ برای یک تیم خطا اعلام شود و برای تیم دیگری خطا اعلام نشود، این یک نوع تبعیض است. به نظر من تمام اشتباهات داوری سهوی است. در بازی قبلی ما مقابل استقلال زمانی که استقلالی‌ها یک گل از ما جلو بودند یک پنالتی مشکوک برای ما اعلام نشد که اگر اعلام می‌شد، شاید روند و نتیجه بازی تغییر می‌کرد ولی اینها همه سهوی است.

او در ادامه درباره شایعه‌ای که روز گذشته مبنی بر درگذشت حسن هوری در سیمای خوزستان منتشر شد، بیان کرد: وقتی که سیمای خوزستان این خبر را اعلام کرد خود ما هاج و واج مانده بودیم. الحمدلله با خبر گرفتن از خود هوری فهمیدیم که او سالم و سلامت است.

کریمی با بیان اینکه هوری پس از دیدار مقابل استقلال برای تجدید قوای روحی و روانی به مرخصی دو هفته ای رفته است، گفت: او بعد از بازی استقلال خودش دست ما را باز گذاشت و اعلام کرد که درصورت جذب دروازه‌بان جدید هیچ گله‌ای از باشگاه صنعت نفت ندارد. ما پس از این مسئله با یک دروازه‌بان “رو پا” صحبت کردیم و در نهایت ناصر سالاری را جذب کردیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان با تاکید بر اینکه هوری زحمت زیادی برای این تیم کشیده است،‌ بیان کرد: ما قدردان زحمت هوری برای صنعت نفت هستیم ولی ما دیدگاهمان برای پست دروازه بانی فراتر از این حرف‌هاست.

او درباره اهداف دیگر این تیم در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: حتما باید دو بازیکن در پست مهاجم و هافبک جذب کنیم. در غیر اینصورت کار ما در ادامه فصل فوق العاده سخت می‌شود. مشکل اصلی ما این است که بازیکنان در این مقطع از فصل خیلی سخت جابجا می‌شوند. چون وقت کم داریم باید یک مهاجم تمام کننده خوب خارجی جذب کنیم تا دیگر زمان زیادی برای آماده شدن از ما نگیرد. هواداران به ما مراجعه می‌کنند که بازیکن جدید جذب کنیم، ولی باید بدانند همه چیز دست ما نیست.

فیروز کریمی در پایان با تاکید بر اینکه اصلی ترین دلیل آمدنش به صنعت نفت حمایت پرشور هواداران این تیم بوده است، گفت: من اعتقادم این است که پرشورترین هواداران را در اختیار داریم. اگر قرار باشد در استادیوم خودمان از حمایت آنها محروم باشیم، یکی از دلایل اصلی آمدن و ماندن من به آبادان از بین می‌رود. تماشاگران از تیم حمایت کنند و ما هم تلاش می‌کنیم تیمی در شان فوتبال خوزستان شویم که به طریقی برزیل ایران است. ان‌شاءالله بتوانیم در این امر موفق باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا