دولت برای حفظ عزت پاسپورت ایرانی چه اقدامی انجام داده است؟

بصیرنیوز، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، با اشاره دستور رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ممنوع الورود کردن اتباع ایران و ۶ کشور دیگر گفت: از دولت قبلی آمریکا که دموکرات ها و اوباما در راس آن بودند و متعهد شدند که تحریم ها را لغو کرده و اقدامی خلاف روح برجام انجام ندهند چیزی جز خلاف وعده و بد عهدی ندیدیم از ترامپ که به هیچ کدام از قوانین بین المللی اهمیت نمی دهد و به تعهدات دولت قبل هم پایبند نیست، اصلا نمی توان امید داشت.

وی افزود: دستور رئیس جمهور آمریکا نشان می دهد که اوضاع اجتماعی و امنیتی آمریکا به شدت در هم ریخته شده و دولت تازه روی کار آمده دونالد ترامپ به دنبال آن است تا با اقدامات نژاد پرستانه مانع هرگونه مهاجرت شده و به قولی در آمریکا امنیت برقرار کند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: اقدام اخیر ترامپ نشان داد که وی دچار ناپختگی سیاسی است چون ورود کسانی را ممنوع کرده که اساسا هیچ نقشی در ناامن کردن آمریکا ندارند.

ترقی گفت: تروریست ها نه از ایران و نه از کشورهای دیگری که ممنوع الورود شده اند برای ایجاد ناامنی به آمریکا عزیمت نمی کنند. روند ناامن سازی در آمریکا توسط تروریست ها از دل خود آمریکا آغاز خواهد شد از همان جایی که آمریکایی ها اقدام به پرورش تروریست کردند باید منتظر اقدامات تروریستی در کشورشان باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت یازدهم باید پاسخ اقدامات دولت ترامپ را بدهد و توضیح دهد که برای حفظ عزت پاسپورت ایرانی چه اقدامی انجام داده است.

ترقی با طرح این سوال که آیا دولت همچنان می خواهد با سکوت نظارگر تحقیر عزت و اقتدار ایرانی باشد تصریح کرد: دولت منفعلانه از بین رفتن اعتبار و عزت پاسپورت ایرانی را تماشا می کند و این با قسم آقای رئیس جمهور برای دفاع از عزت ملت ایران و برخورد مقابله به مثل مغایرت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا