رئیس اتحادیه الکتریک و الکترونیک فریدونکنار:

۹۵ واحد صنفی اتحادیه الکتریک دارای پروانه کسب است

بصیرنیوز، مسعود نصیری در آئین گردهمائی اتحادیه الکتریک و الکترونیک فریدونکنار در سالن اکبرجوجه ارمیا این شهرستان، اظهار کرد: هدف از این گردهمائی ارائه گزارش‌کار یکساله این اتحادیه است.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره جدید بعد از حدود یکسال حدودا ۲۱ جلسه تا به امروز برگزار کرد، گفت: تا پیش از ورود این هیئت مدیره به کار، ۸۴ پروانه کسب در این اتحادیه وجود داشت که با اضافه کردن ۱۱ پروانه کسب در دست اقدام و صدور این پرونده‌ها، این تعداد به ۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب رسید.

رئیس اتحادیه الکتریک و الکترونیک فریدونکنار با اشاره به اینکه این هیئت مدیره در زمان تحویل ۱۱ میلیارد و ۶۷۳ هزار ریال داشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مبلغ به حدود ۱۴۰ میلیون ریال رسیده است.

نصیری با تاکید بر پرداخت حق عضویت از سوی اعضای این اتحادیه، اظهار کرد: اتحادیه‌ هزینه‌هایی چون مکان، وسایل مورد نیاز، حقوی اعضا و غیره دارد و آن دسته از افرادی که حق عضویت یا تمدید پروانه را پرداخت نمی‌کنند پروانه کسب آنها به صورت غیر فعال در می‌آید و در زمان کارهای اداری با مشکل مواجه می‌شوند.

رئیس اتحادیه الکتریک و الکترونیک فریدونکنار یادآور شد: هزینه نگهداری هر پرونده در اتحادیه حدود ۲۵ هزار تومان در هر سال است.

وی افزود: بزرگترین دغدغه این اتحادیه نداشتن نرخ‌نامه واحد بود که پس از چندین جلسه و پیگیری و همکاری هیئت مدیره و اتاق اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده و کمیسیون نظارت، نرخ به سرانجام رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا