مدیرکانون پرورش فکری فریدونکنار:

فراخوان ادبی طوبی در فریدونکنار برگزار می‌شود

بصیر، سیدمحمد حسینی مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به منظور نهادینه سازی هرچه بهتر و بیشتر فرهنگ انقلابی فراخوان ادبی طوبی یادبود شهیده طوبی یزدانخواه ویژه کودکان و نوجوانان در سطح شهرستان فریدونکنار برگزار می‌شود .

وی با اشاره به اینکه آثار این فراخوان باید در قالب ۴ موضوع باشد، خاطرنشان کرد: ۱-شهیدان طوبی و خدیجه یزدانخواه ۲- انقلاب اسلامی ۳- محیط زیست ۴- بخش آزاد از موضوعاتی که باید شرکت کنندگان در آثار خود آنها را مدنظر داشته باشند.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار با بیان اینکه این ویژه برنامه ادبی در قالب‌های شعر، داستان کوتاه و متن ادبی آثار را دریافت می‌کند گفت: از ویژگی‌های این فراخوان ادبی توجه ویژه به کودکان و نوجوانان است و با اهدای جوایز در همین راستا اعضای شرکت کننده به این فراخوان به یک دوره آموزشی نویسندگی نیز دعوت می‌شوند.

حسینی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این فراخوان آثار خود را تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه به نشانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فریدونکنار یا دفاتر مدارس شهرستان ارسال نمایند.

گفتنی است این آثار باید به صورت تایپ شده ارسال شود و آدرس‌های فضای مجازی برای دریافت آثار نیز به شرح زیر می‌باشد:

markaze-frydunkenar.blogfa.com

و ایمیل mo.hoseyni@gmail.com

و آدرس تلگرامی : @ahleketab

تلفن تماس : ۳۵۶۵۰۸۸۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا