کی‌روش: به تعدادی از دستیارانم نیاز ندارم

بصیرنیوز،کارلوس کی‌روش در پایان نشست امروز خود با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به خبرنگارانی که گفتند دل‌مان برای شما تنگ شده بود، گفت: به نظر نمی‌رسد دل رسانه‌ها برای من تنگ شده باشد در جایگاهی نیستم که با رسانه‌ها در مورد جزئیات جلسه امروزمان صحبت کنم. این سؤال را باید از تاج بپرسید. جلسه امروز خصوصی بود.

فقط ۴ روز جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل قطر زمان داریم
کی‌روش در پاسخ به این پرسش که آیا عذر دستیاران ایرانی خودش را خواسته‌ است یا خیر، تصریح کرد: این براساس حدس و گمان‌هاست. برنامه‌های ما طبق روال و روی چرخه صحیح آماده‌سازی قرار ندارد. ما امکانات و زمان کافی برای آماده‌سازی نداریم و نیازی به وجود و حضور تعدادی از آنها نداریم. همان‌طور که گفتم در موقعیتی نیستم که در این رابطه سخن بگویم. ما فقط با این شرایط چهار روز برای آماده‌سازی جهت دیدار با قطر زمان داریم و آن چیزی که اولویت دارد برنامه‌های فیفا و جام باشگاه‌های آسیاست.
۳ برنامه پیشنهادی داشتیم که هیچ‌کدام عملیاتی نشد
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا با این اظهارنظر عواقب ناکامی احتمالی را متوجه فدراسیون فوتبال می‌کنید و آیا این موضوع در قرارداد شما تأثیری دارد؟»، گفت: بعد از اردوی دبی هیچ‌گونه مصاحبه‌ای نکردم. اگر این‌طور بود باید هشداری از سوی فدراسیون فوتبال دریافت می‌کردم. ما سه برنامه پیشنهادی داشتیم که باید آنها را عملیاتی می‌کردیم که هیچ کدام از آنها عملیاتی نشد. در هر فاز با مشکلاتی روبه‌رو شدیم و به نظرم باید از برنامه فیفا تبعیت کنیم. با این اوصاف چیزی نمی‌توان گفت. بعد از بازی‌های تیم ملی متخصصان امر باید نظر بدهند که چگونه کار کرده و چه عملکردی داشته‌ایم.
اگر ملاک اجرای قوانین AFC و فیفاست، باید برای همه اجرا شود
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: اگر ملاک اجرای قوانین AFC و فیفاست، باید برای همه اجرا شود. باید برای تمام تیم‌های لیگ و هر کسی که درگیر است عملیاتی شود. باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند و سایر باشگاه‌ها باید به یک چشم دیده شوند، چرا که ممکن است تیم‌هایی که در لیگ حضور دارند نسبت به این برنامه معترض شوند.
برای پرسپولیس و سایر تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم
کی‌روش در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد منظور شما برانکوست و می‌خواهید ثابت کنید حرف‌های شما در مورد او درست بوده است، گفت: مشکل خاصی ندارم و برای پرسپولیس و سایر تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم روند خوبی داشته باشند.
بازیکنان را در اختیار باشگاه‌های‌شان می‌گذاریم تا چاق نشوند!
وی ادامه داد: برای اینکه بازیکنان در اردوهای تیم ملی اضافه وزن نگیرند و چاق نشوند آنها را در اختیار باشگاه‌های‌شان قرار می‌دهیم تا به مرز کامل آمادگی برسند و مشکلی نداشته باشند. من فقط در مورد تیم ملی صحبت می‌کنم نه برانکو و از من در مورد تیم ملی سؤال کنید! چیزی که در این زمان مهم است برقراری صلح و یکنواختی است. مهم این است که قوانین فیفا به صورت درست و کامل برای همگان اجرایی شود و هیچ استثنایی وجود نداشته باشد.
چه کسی هرج و مرج را در فوتبال ایران به وجود آورد؟
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: چیزی که اهمیت دارد، این است که ایران در سال گذشته شکست نداشته است و چهار سال مداوم به عنوان تیم اول آسیا بودیم، موضوعی که باعث شادی و طراوت همگان شد. این در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاد، اما در روزهای ابتدایی سال ۲۰۱۷ ما شاهد یک هرج و مرج در فوتبال هستیم، رسانه‌ها نگران هستند و به نوعی با یکدیگر در چالش قرار دارند، سؤالم این است چه کسی مسئول این اتفاق در فوتبال است؟ مهم این است که چه کسی باعث این شرایط شده است. من نباید پاسخ این سؤال را بدهم فوتبال ایران نیاز به ثبات، آرامش و هماهنگی دارد. برای دو بازی پیش رو به حمایت همه‌جانبه نیاز است.  به نظرم آن چیزی که هست بعد از این همه فشار و ضربه به تیم ملی این‌گونه به نظر می‌رسد که این صلح با رفتن من به وجود می‌آید.
کی‌روش هنگامی که با سؤال خبرنگاری مبنی بر این که آیا استعفا داده‌اید، روبه‌رو شد بدون پاسخ محل را ترک کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا