شكايت از تازه عروس پس از بازگشت از ماه عسل

بصیرنیوز،چند روز قبل مردي همراه پسر جوانش به دادسراي ناحيه ۵ رفت و از تازه عروسش به اتهام سرقت ۲۰۰ ميليون تومان شكايت كرد.

شاكي در توضيح ماجرا گفت: من شركت تجاري دارم و وضع مالي‌ام خيلي خوب است. مدتي قبل پسرم با دختر جواني آشنا شد و قرار ازدواج گذاشت. پس از اين مقدمات ازدواج آنها را فراهم كردم تا اينكه ۲۰ روز قبل مراسم عروسي‌شان را در يكي از بهترين تالارهاي شهر برگزار كردم. عروسم دختر خوش‌صحبتي است و در مدت آشنايي با پسرم مثل آرتيست‌هاي سينما براي ما فيلم بازي مي‌كرد، به طوري كه من فكر كردم پسرم را خوشبخت مي‌كند. پس از مراسم عروسي آنها را براي ماه عسل به يكي از كشورهاي اروپايي فرستادم و تمام پول سفر و هتل آنها را پرداخت كردم تا زندگي شيريني را با هم آغاز كنند. دو هفته‌اي در ماه عسل بودند تا اينكه چند روز قبل به ايران بازگشتند. هنوز چند روزي از مسافرت ماه عسل آنها نگذشته بود كه متوجه شدم عروسم قهر كرده و به خانه مادرش رفته است. وقتي موضوع قهر عروسم را از پسرم جويا شدم، به من گفت كه همسرش يكباره بهانه گرفته و با من مشاجره كرده و بعد هم از خانه بيرون رفته است. در حالي كه به شدت شوكه شده بودم كه چرا تازه عروسم پس از ۲۰ روز زندگي مشترك با شوهرش اختلاف پيدا كرده است، به سراغش رفتم تا آنها را آشتي دهم، اما هر چقدر تلاش كردم، فايده‌اي نداشت تا اينكه فهميدم او به دادگاه رفته و مهريه‌اش را به اجرا گذاشته است.

وي ادامه داد: چند روز قبل عروسم با يكي از بستگانش به در خانه ما آمد و گفت قصد دارد وسايل شخصي‌اش را بردارد. از آنجايي كه احتمال دادم با پسرم دوباره مشاجره كند، از پسرم خواستم از خانه بيرون بيايد تا عروسم راحت‌تر باشد. او دقايقي داخل خانه‌ بود و بعد با دو چمدان پر كه به گفته خودش لباس است از خانه بيرون آمد و به خانه مادرش رفت تا اينكه پسرم ساعتي بعد به سراغ من آمد و گفت همسرش همه اموالش كه شامل پول‌هاي خارجي، طلا و جواهرات و سكه بهار آزادي و تمام كادوهاي گرانقيمتي كه شب عروسي ما به او داده بوديم، از خانه سرقت كرده است. پس از اين تلفني با عروسم حرف زدم كه او موضوع را انكار كرد و مدعي شد كه ما طلا و جواهرات و كادوهاي او را از خانه‌اش برداشته‌ايم. من هر چقدر تلاش كردم تا او را راضي كنم، اموال را برگرداند و به زندگي‌اش با پسرم ادامه دهد، فايده‌اي نداشت به همين دليل از او شكايت كرديم، اما بعد متوجه شديم عروسم نيز از ما به اتهام ندادن طلاها و جواهراتش شكايت كرده است.

تازه داماد هم گفت: مدتي قبل با همسرم آشنا شدم. او خيلي چرب‌زبان بود كه بعد فهميدم كلاس‌هاي بازيگري مي‌رود و به فوت و فن بازيگري آشنا است. ما به هم ابراز علاقه كرديم و بعد هم تصميم به ازدواج گرفتيم. فكر كردم ما زوج خوشبختي هستيم، اما پس از بازگشت از ماه عسل كه به يكي از كشورهاي اروپايي رفته بوديم، ناگهان بهانه گرفت و از خانه قهر كرد و بعد هم از من به اتهام ندادن نفقه و اموالش شكايت كرد. من آرزوهاي زيادي داشتم، اما او تمامي آرزوهاي مرا به باد داد و الان هم مهريه ۵۰۰ سكه‌اي‌اش را به اجرا گذاشته است.
بر اساس اين گزارش، تازه عروس چند روز قبل از شوهرش شكايت كرده است. با طرح شكايت زوج جوان، تحقيقات به دستور قاضي احمد بيگي، بازپرس پرونده ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا