داخل گرانترین رستوران‌ دنیا چه خبر است؟

بصیرنیوز،

عده‌ای به رستوران علاقه زیادی دارند به طوری که حاضرند هزینه زیادی را صرف آن کنند. در این مطلب گران‌ترین رستوران‌های دنیا معرفی می‌شوند.
یکی از این مکان های جادویی محلی به نام Royal 21 است که در آن یک رستوران عجیب با معماری منحصر بفرد وجود دارد که تنها مشتریانی که مبلغ ۱۵ هزار دلار برای صرف یک وعده شام در آنجا پرداخت کرده اند، می توانند ساعاتی از روز خود را در آنجا بگذرانند.
مشتریان پس از واریز مبلغ برای یک شب شام از یکی از هتل ها توسط خدمتکاران و با استفاده از یک خودروی مجلل به محل رستوران منتقل می شوند.
این رستوران براساس طرح و ایده های خود آقای والت دیزینی طراحی شده است و نمایی مانند یک کاخ مربوط به داستان های افسانه ای دارد، سالن های درونی رستوران با مبلمانی بسیار مجلل تزئین شده اند و انواع مجسمه ها و نقاشی ها از شخصیت های مشهورداستان های والت دیزنی در آنجا دیده می شود.
در این رستوران افراد می توانند برای یک شب مانند اشراف آمریکایی زندگی کنند وتمامی امکانات برای راحتی و آسایش آنها فراهم است، همچنین بهترین سرآشپزها در این رستوران مخفی خوراکی و نوشیدنی های بسیار خوش طعم را در اختیار مهمان ها قرار می دهند.
بنای این ساختمان برای سالها به صورت ناتمام باقی مانده بود تا سرانجام مالکان دیزنی لندتصمیم به اتمام آن گرفتند که مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع دارد و در مجاورت قسمت بازی مربوط به دزدان دریای کارائیب قرار دارد اما ورود آن برای افراد ممنوع است و مسیرهای مختلفی برای دسترسی به آن وجود دارد که تنها مالکین و مستخدمان و مراجعین به رستوران می دانند.
پس از صرف شام مهمان ها می توانند برای صرف دسر به بالکن رستوران رفته وبه تماشای پارک دیزنی لند، آتش بازی و تماشای رودخانه های آن منطقه از ایالات متحده بپردازند که از بالکن قابل مشاهده است.
این رستوران حالت اختصاصی برای میزبانی ندارد و هر فردی که حدود ۱۵ هزار دلار ورودیه آن را بپردازد می تواند از تمامی امکانات آن استفاده کند.
 یکی از ویژگی های ممتاز این رستوران که آن را از سایر رستوران ها متمایز می کند مشتریانی است که به آنجا مراجعه می کنند و می توانند در محیط جذاب و رویایی آنجا با دیگر افراد آشنا شوند.
معمولاً افرادی که بسیارثروتمند هستند شامل هنرپیشه ها، موسیقیدان ها و اشخاص و شخصیت های مشهور از مراجعین به این رستوران مخفی هستند.
کادر مستخدمین دراین رستوران به مشتریان بهترین خدمات را ارائه می کنند و پذیرایی از مهمان ها در بشقاب های طلایی انجام می شود.
والت دیزنی به داشتن سرویس ها و امکانات ویژه برای مشتریان خود مشهور است و همه ساله میلیون ها گردشگر از سراسر جهان برای استفاده از این خدمات به دیزنی لند سفر می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا