سرپرست فرمانداری فریدونکنار:

لزوم داشتن علم برای انجام کارها/معلمان نسبت به آموختن کم کاری نکنند

بصیر، حسین منفردی در همایش تجلیل از برگزیدگان کنکور و دانش آموزان تلاشگر شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید برای انجام هر کاری به ابزار نیاز دارد و ابزار آن علم و خرد است.
وی خاطرنشان کرد: لازمه انجام هر کاری داشتن علم و اندیشه و تحقیق و پژوهش است و امت اسلام اگر به دنبال آموختن نباشد ضرر کرده است.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اهمیت آموختن علم در دین اسلام، تصریح کرد: در حالی که در ادیان مختلف به علم توجه زیادی نشده است اما اهمیت آموختن علم در نگاه دین اسلام بسیار زیاد است.
منفردی افزود: علم و دانش قدرت است و کسی که به آن دست یابد غلبه پیدا می‌کند و اگر کسی به آن دسترسی نداشته باشد زیر سلطه می‌رود.
وی با توصیه به اینکه در راهی قدم بگذارید که هم مورد رضای حق و خلق است گفت: دلسوزی برای خانواده، شهر و مسلمانان و حمایت از شهرتان از آموختن علم بروز پیدا می‌کند و هیچ چیز با جهل رشد پیدا نکرده است.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار یادآور شد: از اهمیت علم است که می‌توانید با مشرکان ارتباط برقرار کنید و در مطالعه اگر نیتتان خیر و برای تکامل بشری باشد خداوند برای شما ثواب می‌نویسد.
وی با بیان اینکه کاربرد علم، جهاد در راه الهی است حاطرنشان کرد: برای ادامه راه شهدا باید علم بیاموزیم و آن را درست به کار گیریم و البته در این مسیر چند موضوع را باید مدنظر داشته باشیم.
منفردی تصریح کرد: در کسب علم باید صبور باشید چراکه کار فرهنگی و علمی پیشرفت اندکی دارد و کسی که در راستای علم‌آموزی قدم بر می‌دارد نباید از آموختن شرم داشته باشد.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه نگاه‌ها نسبت به علم مادی شده است، افزود: معلمان نباید نسبت به آموختن کم کاری کنند و هرگز با چشم مادی به علم آموختن توجه نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا