معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران در فریدونکنار:

فریدونکنار به آزمایشگاه نانو نیاز دارد/دانشجوها به فکر کارآفرینی باشند

بصیر، اسفندیار نظری معاون متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش مازندران در آئین تجلیل از برگزیدگان کنکور در فریدونکنار اظهار کرد: در کشور ۱۱ میلیارد ساعت صرف آموزش در سال می‌شود که در این میزان چندساعت را به شعار توسعه خلاقیت، ابتکار کار تیمی و روابط توصیه می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه آینده نظام با کارآفرینی در بین جوانان محقق می‌شود خاطرنشان کرد: چیزی که امروز ایران را در افق ۱۴۰۴ در سرمایه اجتماعی به عنوان الگو معرفی می‌کند چیزی جز کارآفرینی نیست.
معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران از عملکرد خوب آموزش‌وپرورش فریدونکنار خبر داد و گفت: امسال آموزش‌وپرورش فریدونکنار از نظر آداب، رسوم و محیط زیست خوب عمل کرده است و در بخش فنی‌وحرفه ای و مادرانه باید این شهرستان کمک کند تا نظام بالنده باشد.
نظری یادآورشد: همانطوری که فریدونکنار در مسایقات رباتیک همیشه اول است باید در زمینه علم زیست و فناوری رشد پیدا کند و البته این شهرستان به یک آزمایشگاه نانو نیاز دارد.
وی با تاکید بر اینکه دانش آموز باید نقاد باشد، تصریح کرد: کشوری می‌تواند پویا باشد که نگاه منتقد و پرسشگر داشته باشد و لازم است که به سمت تعالی قدم برداریم.
معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران افزود: دانشجوها باید از دوران دانشجویی به فکر کارآفرینی باشند چراکه تفکر پشت میز نشینی در تراز جمهوری اسلامی نیست.
نظری با اشاره به رتبه‌های علمی مازندران در کشور، گفت:بیوتکنولوژی و ریاضی از جمله رشته‌هایی است که مازندران در رتبه برتر کشور قرار دارد و همچنین در رتبه چهارم کنکور قرار داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا