تراکتور بحران‌زده به پرسپولیس آماده رسید

بصیرنیوز، در آخرین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر و در حساس‌ترین بازی این هفته، تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی که از شانس بسیاری بیشتری برای قهرمانی نسبت به سایر رقبا برخوردار هستند، مقابل هم صف آرایی می کنند. این دیدار حساس و سرنوشت ساز یک شنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و احتمالا ورزشگاه مملو از تماشاگران دو تیم خواهد بود.

در حال حاضر پرسپولیس در بهترین شرایط خود قرار دارد و ۵ پیروزی متوالی را تجربه کرده و با ۴۴ امتیاز به صدر جدول تکیه داده و تراکتورسازی که در نیم فصل دوم تا حدودی به دور از شرایط آرمانی نیم فصل نخست بوده، با ۶ امتیاز کمتر از شاگردان ایوانکوویچ، با ۳۸ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است.

بازی رفت این دو تیم در تبریز با تساوی یک بر یک خاتمه یافت اما در آن بازی رفیعی برای تراکتورسازی و نوراللهی و عالیشاه برای پرسپولیس بازی می کردند اما اکنون ورق برگشته و این بازیکنان جای خود را عوض کرده اند تا وجه اشتراک این دو تیم سرخپوش و پر طرفدار بیش از پیش شود.

این دیدار حساس بدون شک تحت تاثیر محرومیت های اخیر تیم های ایرانی برگزار می شود که یکی از آنها یک پای این میدان است. تراکتورسازی همانند استقلال به دلیل تعلل در پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان خارجی سابق خود از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شده و عملا نمی تواند از بازیکنانی مانند سجاد شهباززاده، احمد نوراللهی، امید عالیشاه و هاشم بیک‌زاده استفاده کند. استفاده تراکتورسازی از این بازیکنان در دیدارهای گذشته نیز زمزمه ها را درباره کسر امتیاز از این تیم تبریزی افزایش داده است.

علاوه بر این اتفاقات، تراکتورسازی بازیکنانی مانند مهدی کیانی، مهدی شریفی و خالد شفیعی را به دلیل محرومیت و هادی محمدی، محمد ایران‌پوریان و شهرام گودرزی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و با غیبت ۱۰ بازیکن پای به ورزشگاه آزادی می‌گذارد.

تیم آماده این میدان یعنی پرسپولیس که با پشتوانه هوادارانش درصدد پیروزی است، تنها علی علیپور و محسن ربیع خواه را در اختیار نخواهد داشت و برای این دیدار حساس همه بازیکنانش را در اردو دارد و دست برانکو برای انتخاب ترکیب دلخواهش باز است.

پیروزی پرسپولیس فاصله این تیم با تیم دوم را به ۹ امتیاز افزایش می دهد و یک گام بلند برای قهرمانی است اما پیروزی تراکتورسازی ضمن کاهش دادن فاصله با صدرنشین به سه امتیاز، تنور مسابقات لیگ برتر را داغ تر می کند اما تساوی بهترین نتیجه برای تیم های تعقیب کننده است که سعی می کنند در ۱۰ هفته باقی مانده خود را به صدر جدول برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا