مدارس کدام شهرها امروز تعطیل است؟

بصیرنیوز،امروز کلیه مدارس پیش دبستانی و ابتدایی  آموزش و پرورش پردیس ، رودهن ، دماوند وفیروزکوه در نوبت صبح تعطیل است و شروع کلاس درس مدارس دور اول و دوم متوسطه فیروزکوه ساعت ۹:۳۰ است.

تمامی مدارس نوبت صبح و عصر سه استان گلستان،مازندران و گیلان در تمامی مقاطع امروز شنبه تعطیل است.
تمامی مقاطع تحصیلی مناطق سیلوانا و صومای برادوست (حومه شهرستان ارومیه)مدارس مقطع ابتدایی زابل، میرجاوه و هامون در استان سیستان و بلوچستان در نوبت صبح، تمامی مقاطع تحصیلی فریمان، تربت حیدریه، طرقبه و شاندیز، زاوه، جلگه رخ، کدکن، احمدآباد، کوهسرخ، رضویه و بردسکن و ششتمد استان خراسان رضوی،در نوبت صبح و مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان و تربت جام در نوبت صبح تعطیل هستند.
همچنین مقطع ابتدایی چناران، گلبهار، گناباد، رشتخوار و بردسکن در نوبت صبح،تمامی مدارس نوبت صبح دهدز خوزستان،،مدارس ابتدایی نیر، گاریزات و دهشیز شهرستان تفت یزد
تمامی مدارس شهر تفت و روستاهای علی‌آباد، نصرآباد، سانیج، دهبالا و طزرجان و تمامی مدارس ابتدایی خضربا اشکذر،مدارس ابتدایی سبزدشت بافق و مدارس ابتدایی بهاباد و آسفیج نیز تعطیل هستند.
براساس این گزارش،تمامی مدارس منطقه کالپوش سمنان در نوبت صبح،تمام ‌مقاطع مدارس بیرجند، خوسف، سربیشه، قاین، زیرکوه و درمیان در نوبت صبح و مدارس ابتدایی نهبندان، بشرویه و دستگردان در نوبت صبح تعطیل هستند.
همچنین اداره آموزش و پروش شهرستان های استان تهران هم اعلام کرد امروز شنبه،مدارس پیش دبستانی و ابتدایی  آموزش و پرورش پردیس ، رودهن ، دماوند وفیروزکوه در نوبت صبح تعطیل است.شروع کلاس درس مدارس دور اول و دوم متوسطه فیروزکوه ساعت ۹:۳۰ خواهد بود.
در استان کرمان مدارس تمام دوره های تحصیلی شهرستان رابر، بخش لاله زار از توابع شهرستان بردسیر، شهر مس سرچشمه، راویز از توابع کشکوئیه، منطقه دهبکری از توابع شهرستان بم و شهر پاریز شهرستان سیرجان،امروز تعطیل است.
مدارس ابتدایی منطقه ماهان  مدارس دوره ابتدایی و متوسطه دور اول شهرستان بافت و منطقه راین هم امروز تعطیل است.
روز شنبه مدارس متوسطه دور دوم شهرستان بافت با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نواحی یک و دو شهر کرمان و شهرستان های بردسیر و زرند به دلیل یخ بستگی معابر و سرمای هوا امروز شنبه تعطیل است و مدارس متوسطه دور اول و دوم با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا