نیش دوباره مورینیو به یورگن کلوپ

بصیرنیوز،بعد از درگیری یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو در جریان بازی لیورپول و منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، مورینیو چندین بار به حالت طعنه علیه این مربی آلمانی به صحبت پرداخته است. او بعد از توقف برابر هال سیتی هم گفته بود داورها همیشه با کلوپ مهربان هستند و حرکات او را در کنار زمین دوست دارند.

مورینیو در این زمینه اظهار کرد: کسانی هستند که تیمشان در هیچ رقابت‌ اروپایی حضور ندارد ولی حداقل اینکه ما در بازی‌های لیگ اروپا هستیم و به مرحله بعد هم راه پیدا کردیم.

ژوزه مورینیو بعد از آخرین جلسه تمرینی منچستریونایتد، ابتدا درباره شرایط تیمش گفت‌: ما کم گل می‌زنیم و این شرایطی نیست که خودمان آن را قبول داشته باشیم. بازیکنانم را خیلی خوب می‌شناسم و می‌دانم برخی از بازیکنان به زمان نیاز دارند تا به شرایط تیم خو بگیرند و این طبیعی است. از بازیکنانم می‌خواهم راحتی را کنار بگذارند و برای کسب برد و پیروزی زحمت بکشند. این چیزی است که در ذات باشگاه منچستریونایتد هم هست و ما باید آن را در بازی‌های خودمان نشان بدهیم.

از مورینیو درباره اهداف تابستانی و خرید بازیکن برای یونایتد سوال شد که او در پاسخ گفت‌: به دنبال بازیکن جدید هستیم ولی وقتمان را صرف خریدهای نشدنی نمی‌کنیم. اهداف غیر ممکن برای ما در اولویت نیستند. باشگاه می‌داند که از بازار تابستانی چه می‌خواهم. اگر اکنون در فوریه درباره آن صحبت کنیم، مسخره است.

سرمربی پرتغالی درباره برنامه فشرده تیمش در ماه‌های پیش‌رو گفت‌: از آن دست مربیانی هستم که به چنین فشردگی عادت کردم. در تورنمنت‌های مختلفی حضور داریم. البته دوست دارم این فشار بر روی تیمم باشد. حداقل در لیگ اروپا حضور داریم و در جام‌های دیگر نیز هستیم. ذهنیت من به پیروزی و قهرمانی، هیچ وقت تغییری نخواهد کرد. حسی در من وجود دارد که هیچ وقت از خودم راضی نمی‌شوم و همیشه از خودم چیزهای بیشتری را می‌خواهم. انگیزه من برای برد و قهرمانی  از بین نمی‌رود.

ژوزه مورینیو همچنین تایید کرد فیل جونز به دلیل مصدومیت بازی برابر لسترسیتی را از دست داده است. اتفاقی که به نظر می‌رسد برای اریک بایی نیز رخ داده است. منچستریونایتد که به نظر باید برای سهمیه لیگ قهرمانان تلاش کند و چهار امتیاز هم با تیم چهارم جدول فاصله دارد، یکشنبه برابر مدافع عنوان قهرمانی یعنی لستر سیتی قرار می‌گیرد که نسبت به فصل قبل افت فاحشی داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا