بازیکن اتلتیکومادرید از زندان آزاد شد

بصیرنیوز، لوکاس ارناندس ستاره خط دفاعی تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته توسط پلیس اسپانیا در خانه خود بازداشت. طبق قانون اسپانیا شکایت زن علیه مرد نیازی به حکم ورود به منزل ندارد و پلیس می‌تواند بدون گفت‌و‌گو مرد متهم را بازداشت کند.

رسیدگی به پرونده لوکاس ارناندس در ساعت اولیه صبح امروز در مرکز نظامی شرق مادرید ادامه داشت اما این پرونده با توجه به ضمانت وکیل این بازیکن از سوی باشگاه اتلتیکومادرید به دادگاه ویژه خشونت علیه زنان در اسپانیا ارجاع داده شد. لوکاس ارناندس نیز فعلا آزاد است اما احتمالا در این هفته از لالیگا تیمش را همراهی نخواهد کرد و حق خروج مادرید را نیز تا اطلاع ثانوی نخواهد داشت.

طبق قانون این دو نفر حق نزدیک شدن به یکدیگر را تا فاصله ۵۰۰ متر نخواهند داشت و لوکاس تا روشن شدن پرونده خشونت خود حق خرید و حضور در اماکن عمومی را نیز ندارد.

وکیل لوکاس البته از نامزد موکل خود شکایت کرده و البته هواداران اتلتیکومادرید با حمله به صفحه توئیتر نامزد لوکاس برای او دردسر زیادی درست کرده‌اند. از نیمه شب گذشته تا کنون نیز چندین تماس تهدید به مرگ با نامزد لوکاس گرفته شده که گارد ملی مادرید این تماس‌های را پیگیری می‌کند.

پلیس مادرید اعلام کرده که در این پرونده از شهادت همسایه‌ها و توضیح مردم محل درباره ارتباط لوکاس و نامزدش استفاده خواهد کرد.

در گزارش منتشر شده پزشکی قانونی مادرید آمده است: خاطی تعادل روحی و روانی نداشته و احتمالا مست بوده است، پلیس در اخذ تست الکل از بازیکن اتلتیکومادرید کوتاهی کرده و باید در این خصوص پاسخگو باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا