روحانی وارد فاز انتخاباتی شد

بصیرنیوز،با نزدیک شدن به ایام انتخابات سال ۹۶، حسن روحانی نیز کم کم شال و کلاه کرده تا خود را آماده رقابت‌های اردیبهشت ماه سال آتی کند. از همین رو، بسیاری گمانه زنی‌ها در باره ستاد انتخاباتی حسن روحانی و مسئولین را آغاز کرده‌اند.

درحالی که تا چندی پیش به ویژه بعد از آنکه نام محمد علی نجفی در ثانیه‌های آخر از وزارت خانه آموزش و پرورش و جانشینی وی به جای علی‌اصغر فانی خط خورد، گفته می‌شد او به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی برگزیده می‌شود اما شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد شریعتمداری معاون اجرایی حسن روحانی و وزیر بازرگانی دولت اصلاحات به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی انتخاب شده است.
لازم به ذکر است در موعد قانونی یعنی در اسفندماه او از سمت دولتی خود استعفا خواهد داد و انتخاب وی مورد استقبال اصلاح‌طلبان قرار گرفته است.
محمد شریعتمداری که علاوه بر معاونت اجرایی ریاست جمهوری، به عنوان جانشین رئیس‌جمهور ایران در شورای عالی ایرانیان، شورای عالی فضایی و شورای استاندارد و تحقیقات صنعتی شناخته می‌شود تا کنون وزارت یا سرپرستی وزارت‌خانه‌هایی چون بازرگانی و ورزش و جوانان را بر دوش داشته است.
از سویی محمد علی نجفی نیز به عنوان رئیس اتاق فکر انتخاباتی حسن روحانی انتخاب شده است. او که همواره یکی از گزینه‌های مورد علاقه حسن روحانی در وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش و علوم بوده است، سرپرست وزارت علوم در دولت یازدهم و وزیر سابق آموزش و پرورش در دولت اصلاحات بوده است و مدتی هم به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی معاون رئیس جمهور و مشاور روحانی در امور اقتصادی، فعالیت می‌کرده است و به زودی رئیس اتاق فکر روحانی در سال ۹۶ نیز لقب خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا