نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران:

حقوق‌های نجومی به‌دلیل سوءاستفاده عده‎ای از آزادی است

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمجتبی موسوی اظهار کرد: امسال در کمیته روستایی و عشایری با دو گرایش امنیت ملی و اقتصاد مقاومتی فعالیت خود را آغاز کردیم.

وی افزود: دشمن برای اینکه در ایران یک اتفاق ناگواری بیفتد لحظه‌شماری می‌کند و دلش می‌خواهد که حتی یک ترقه در اینجا منفجر شود و آن‌ها بزرگ‌نمایی کنند که الحمدالله به برکت اهل بیت(ع) تا به امروز و در آینده هم شاهد این مسئله نخواهند بود.

مسئول کمیته روستایی و عشایری دهه فجر مازندران موضوع بعدی فعالیت این مجموعه را در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری نسخه اقتصاد مقاومتی را برای اقتصاد بیمار ایران نوشته است و ما باید نقش خودمان را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کنیم.

موسوی در خصوص نقش رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ما رهبری بسیار مقاوم و سخت‌کوش داشتیم که پشت او به خدا وصل بوده و همانند کوه در پای ملت ایستاده بودند و دنیا از جای خود حرکت کرد ولی امام از جای خودش حرکت نکرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی مازندران درباره نقش ملت در انقلاب، بیان کرد: ما ملتی داشتیم که بسیار قوی و محکم بودند و الان بعد از ۳۷ سال همچنان پای کار هستند و اگر ملت ایران را امام علی(ع) داشت، دنیا را متحول می‌کرد.

وی ادامه داد: اگر مشکلی وجود دارد به‌خاطر کم‌کاری بعضی از مدیران و مسؤولان کشور است چون مردم برای نظام سنگ‌تمام گذاشتند و با تمام هستی خود به میدان آمدند.

موسوی با بیان اینکه مکتب اسلامی همواره امت را به سوی شهادت و آزادی‌خواهی سوق می‌دهد، گفت: استقلال مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و این امر تا به امروز بعد از ۳۷ سال ملت ما در پای آن ایستادند و از جان و مال خود گذشتند.

این مسؤول با بیان اینکه آزادی و استقلال را به‌وسیله خون شهدا به‌دست آوردیم و همه ما باید به مرز آزادی احترام بگذاریم چون در دوران پهلوی یک جو خفقان بر کشور حاکم بود، اضافه کرد: بعضی از مدیران و مردم به حریم آزادی احترام نمی‌گذارند و اگر بحث حقوق‌های نجومی و فشار بر مملکت وجود دارد به‌خاطر این است که یک عده دارند از آزادی سوءاستفاده می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از دهه سوم انقلاب ما شاهد خیانت بعضی از دوستان انقلاب هستیم و این افراد در شرایط کنونی گرفتار حب دنیا شدند و این حب آدم را کر و کور می‌کند و همه ما باید حریم آزادی را حفظ کنیم.

موسوی با بیان اینکه حکومت اسلامی همواره آرزوی همه اولیای دین و بزرگان در طول تاریخ بود و ما کمتر در این ۱۴ قرن شاهد تشکیل حکومت اسلامی بودیم، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی از هر زمانی بالنده‌تر و توفنده‌تر و با صلابت همچنان دارد می‌رود و مرز کفر و نفاق را درهم می‌کوبد و اگر ما از تحریم‌های اقتصادی بگذریم در حقیقت ابرقدرت هستیم.

مسؤول کمیته روستایی و عشایری دهه فجر مازندران در پایان گفت: امروز تنها جنگ مستقیم ما با دشمن دیگر جنگ نظامی نیست بلکه جنگ ما در بعد فرهنگی و اقتصادی است و بایستی این دو موضوع را جدی بگیریم و ما در بحث فرهنگی مقداری مشکل داریم و در بخش اقتصادی هم دشمن شمشیر را از رو بسته است و با تلاش و کوشش به اقتصاد مقاومتی روی بیاوریم.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا