سرپرست فرمانداری فریدونکنار مطرح کرد

بندر فریدونکنار مشکلات زیادی به‌وجود آورد/ ۷۸ درصد از فعالیت‌های کشور متعلق به دولت تدبیر

بصیر، حسین منفردی سرپرست فرمانداری فریدونکنار در آئین کلنگ‌زنی سیلوی غلات و بهره‌برداری از ساختمان جدید اداره بندر فریدونکنار اظهار کرد: قرار بود این بندر به عنوان پایلوت در کشور باشد و امیدواریم این امر انجام شود.
وی با اشاره به اینکه مردم فریدونکنار کار بزرگی را برای اختصاص زمین به بندر انجام دادند، خاطرنشان کرد: ۶۰ هکتار از اراضی این شهرستان به بندر اختصاص پیدا کرده است و قرار بود تا این بندر نقش موثری برای رونق اقتصادی فریدونکنار و حتی کشور داشته باشد اما متاسفانه این امر تحقق پیدا نکرد بلکه مشکلات زیادی را به‌وجود آورده است.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با انتقاد از عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران بندر، تصریح کرد: برای من قابل تحمل و تصور نیست که کارگری ۷ ماه حقوق نگیرد.
منفردی گفت: یکی از نشانه‌های حکومت اسلامی این است که کارگران مشکل خود را به مسئولان امر بگویند اما شنیده شده که مسئولان در مواجه با مشکلات کارگران آن‌ها را تهدید به اخراج می‌کنند که در نگاه دینی هم اینچنین وظیفه‌ای نداریم.
وی با بیان اینکه تاکنون ۲ شرکت برای پرداخت حقوق‌ها اقدام کرده‌اند افزود: امیدواریم که شرکت تایدواتر بر روی تعهدات خود پایبند بوده چراکه برطرف کردن این مشکلات یکی از اهداف این دولت است.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار یادآور شد: توسعه کشور و رونق اقتصادی شهرستان امری بسیار مهم است و اگر افرادی ظرفیت این کار را ندارند اعلام کنند چراکه با تدبیر و درایت این مشکل حل می‌شود.
منفردی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دولت توجه ویژه‌ای در زمینه کشاورزی دارد به دلیل اینکه قطب اقتصادی فریدونکنار کشاورزی و برنج است.
وی تصریح کرد: ۶۵ کیلیومتر از رودخانه‌ها لایروبی شده است که این امر در حدود ۱۵ سال انجام نشده بود.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با بیان اینکه ۷۸ درصد کارهای اول انقلاب تاکنون در دولت تدبیر و امید انجام شده است، گفت: در حالی که از ابتدای انقلاب تا قبل از این دولت فقط ۴۵ هکتار از اراضی یکپارچه‌سازی شده بود اما در این دولت ۳۵۰ هکتار از اراضی یکپارچه سازی شده است.
منفردی در پایان گفت: در حالی که از ابتدای انقلاب تا قبل از این دولت ساخت ایستگاه‌های پمپاژ ۵۰ درصد بود اما فقط در این دولت ۵۰ درصد ایستگاه‌های پمپاژ ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا