نظر نامجومطلق درباره دیدار استقلال-السد

بصیرنیوز،در مورد پیروزی استقلال در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر گفت: بازی بسیار خوبی بود، استقلال فوتبال منسجم و خوبی را به نمایش گذاشت، در شروع مسابقه قبل از اینکه السدی‌ها خودشان را پیدا کنند، استقلال بازی را در دست گرفت و اگر در آن دقایق به گل می‌رسید، شرایطش بسیار خوب می‌شد.

وی افزود: السد رفته رفته خودش را پیدا کرد اما استقلال هم بازی خوبی ارائه می‌داد، تعویض‌های استقلال در این بازی بسیار خوب بود، جو ورزشگاه هم به سود استقلال بود. مهدی رحمتی در این بازی عملکرد خوبی ارائه کرد و در کل، تمام بازیکنان استقلال امروز عملکرد قابل قبولی داشتند.

پیشکسوت استقلال یادآور شد: ژاوی با این سن و سال نشان داد هنوز هم بازیکن تأثیرگذاری است. البته هر چه بازی بیشتر پیش رفت، بازیکنان السد از لحاظ جسمی دچار افت شدند. با توجه به اینکه این تیم از سطح دریا به ارتفاع آمده بود، از لحاظ بدنی شرایطش افت می‌کرد. در وقت‌های اضافه، بازیکنان السد از لحاظ جسمانی کمی دچار افت شدند و استقلال مالک توپ و میدان بود. ای کاش تلاش‌های تیم در وقت‌های قانونی به ثمر می‌رسید تا بازیکنان استقلال از لحاظ بدنی شرایط بهتری برای مسابقات آینده داشته باشند.

وی در مورد اینکه السد بسیار بی‌کیفیت نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: السد تیم بی‌کیفیتی نبود آنها به دو دلیل نتوانستند فوتبال خودشان را نشان دهند. اول اینکه از سطح دریا  به جایی آمده بودند که در ارتفاع بود و انی روی کارشان تأثیر گذاشت در وقت‌های اضافه خیلی از بازیکنان السد از جمله ژاوی در زمین راه می‌رفتند از سوی دیگر بسیاری از بازیکنان السد به غیر از ژاوی و یکی دو نفر دیگر هیچ‌جا این جمعیت را ندیده بودند در کل السد تیم حرفه‌ای بود و هر وقت ارائه می‌کرد بازی را از سرعت می‌انداخت.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه تیمش ۵ روز دیگر باید با پرسپولیس دیدار کند، گفت: بازیکنان استقلال ۱۲۰ دقیقه بازی کردند و نیاز به ریکاوری خوب برای دربی دارند. نقش مربی، بدنساز و مربیان دیگر استقلال در این امر بسیار مؤثر است به هرحال پرسپولیس استراحت بیشتری کرده و در شرایط مناسب‌تری به دربی می‌اید.

نامجومطلق در مورد پیش‌بینی‌اش از دربی گفت: شرایط دربی اصلا قابل پیش‌بینی نیست و بارها دیده شده تیم‌هایی که عملکرد خوبی دارند نتوانستند در این بازی نتیجه لازم با بگیرند. صرفا تیمی که از لحاظ فنی و امتیازی شرایط بهتری دارد برنده دربی نشده است موضوع تمرکز خیلی در این مسئله اهمیت دارد. تیمی که بدون استرس بازی کند می‌تواند پیروز دربی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا