مشکل بزرگ استقلال از نظر سرمربی سابق تیم‌ملی

بصیرنیوز،حشمت مهاجرانی در مورد بازی استقلال و السد قطر در پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا گفت: نتیجه بازی خوب بود. استقلال بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در ۱۰ دقیقه اول می‌توانست به گل هم برسد اما بعد از آن این السد قطر بود که کنترل بازی را در دست گرفت. آنها تا پشت محوطه جریمه به خوبی می‌آمدند و شوت‌زنی می‌کردند. سیدمهدی رحمتی نقش بزرگی در پیروزی استقلال داشت.

وی ادامه داد: استقلال مربی خوبی دارد اما این تیم مقابل همه حریفانش به یک شیوه بازی می‌کند. آنها در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی همانگونه بازی می‌کنند که در لیگ قهرمانان مقابل السد قطر. من این مسئله را نمی‌فهمم. روش بازی استقلال ثابت و خاص است. مردم از استقلال انتظار زیادی دارند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌نکته مهم استقلال این است که این تیم از بازیکنان جوانی استفاده می‌کند که می‌تواند آینده این باشگاه را بسازد اما استقلالی‌ها در زدن ضربات آخر و گلزنی مشکل دارند. با حمایت تماشاگران در ورزشگاه آزادی استقلال توانست از تیم السد قطر عبور کند اما حریفان دیگر آسیایی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اگر از السد قطر بهتر نباشد بدتر هم نیستند. استقلال بازیکنان خوبی دارند اما باید تاکتیک تیمی و کار گروهی‌اش را بهتر کند که اکنون شاهدیم روش بازی استقلال یکسان است.

مهاجرانی در باره دیدار با الاهلی امارات که اولین حریف آسیایی استقلال است، گفت: الاهلی تیم قدرتمندی است. احمد خلیل را دارد. ۵-۶ ملی‌پوش دارند. ۴ بازیکن خارجی طراز اول به خدمت گرفته‌اند که امروز شنیدم می‌خواهند بازیکن اهل کره جنوبی خود را به یک تیم چینی بفروشند اما شک نکنید بازیکنی بهتر از او خواهند خرید. سرمربی رومانیایی الاهلی ۳ سال است با این تیم کار می‌کند و یک تیم قدرتمند ساخته است.

وی در مورد اینکه استقلال می‌تواند الاهلی را هم می‌تواند شکست  دهد، گفت: در سخن و کلام نمی‌توان گفت کدام تیم برنده می‌شود اما استقلال بازی سختی پیش رو دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا