خبر خوش زمانی برای استقلال در آستانه دربی

بصیرنیوز، حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص پیروزی استقلال مقابل السد قطر، اظهار داشت: مطمئنم خداوند لطفش را به مجموعه استقلال نشان داده و خدا را شکر که تیم توانست از سد بزرگ نماینده قطر عبور کند.

وی افزود: به شخصه انتظار نداشتم استقلال چنین بازی خوبی انجام بدهد، ولی واقعاً وقتی عملکرد تیم را در زمین دیدم، متوجه شدم که بچه‌ها فوق‌العاده با تعصب بازی می‌کنند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه ظاهراً قرار است پاداش ویژه‌ای به بازیکنان تعلق بگیرد، گفت: این موضوع در جلسه هیأت مدیره بررسی خواهد شد و ان‌شاءالله با برد دربی هر دو پاداش یکجا به بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد.

زمانی در پاسخ به این سوال که بازی آینده آبی‌پوشان را مقابل پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: با این انگیزه‌ای که شب گذشته دیدم مطمئن هستم استقلال می‌تواند پرسپولیس را هم شکست دهد.

وی ضمن تشکر از هواداران استقلال که از این تیم حمایت کردند، گفت: من ساعت ۱۹ به ورزشگاه رسیدم و متوجه شدم که جمعیت عظیمی پشت در برای رفتن به داخل استادیوم تلاش می‌کنند. دوستان نیروی انتظامی هم همکاری کردند که من به داخل بروم، ولی وقتی دیدم مردم نمی‌توانند به ورزشگاه بروند و آن شلوغی زیاد را دیدم، به منزل برگشتم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه ظاهراً جوان‌گرایی کاملاً به سود استقلال شده است، گفت: ما این برد را به فال نیک می‌گیریم و قطعاً این راه را ادامه خواهیم داد.

زمانی در خصوص اینکه آیا علی انصاری عضو سابق هیأت مدیره استقلال مبلغی را برای پاداش به بازیکنان در نظر گرفته است، اظهار داشت: من چنین مسئله‌ای را نشنیدم و همان‌طور که گفتم پرداخت پاداش باید با مصوبه هیأت مدیره صورت بگیرند.

وی همچنین در خصوص اظهارنظر افتخاری مبنی بر اینکه او هم صبری دارد، گفت: در هر صورت افتخاری تحت فشار است و در تیم‌های بزرگ همیشه باید صبر و حوصله به خرج داد. او نباید به سادگی از کوره در برود و البته بعضی مواقع باید حق هم داد، چون این همه هوادار استقلال انتظار دارند که تیم موفق شود و از طرفی مدیریت باید بازیکنان مسائل حاشیه‌ای و خیلی چیزهای دیگر را کنترل کنند، البته مصاحبه افتخاری در برد مسابقه دیشب استقلال حل شد و ان شاءالله در آینده مشکلات به سمت حل شدن پیش برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا