انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در بغداد

به گزارش عرش نیوزبه نقل از خبرگزاری الاخباریه، منابع آگاه عراقی اعلام کردند: تروریست های تکفیری بعثی همه ساختمان ها و منازل واقع در خیابان اصلی تکریت و همه ساختمان کاخ های ریاست جمهوری را در این شهر بمب گذاری کرده است.

یک منبع وابسته به پلیس دیالی از کشته شدن یکی از اعضای حزب بعث منحل در نزدیکی منزلش در السعدیه از سوی افراد ناشناس خبر داد.

منابع امنیتی در صلاح الدین بیان کردند: تروریست های تکفیری بعثی بر ساختمان های شهرداری و اداره آب و فاضلاب الضلوعیه در شمال صلاح الدین مسلط شده اند.

از سوی دیگر حمید الهایس رئیس شورای نجات الانبار اعلام کرد: ۵۰۰۰ داوطلب از استان های مختلف در الرمادی برای مقابله با تروریست های تکفیری بعثی مستقر شده اند.

وی افزود: این داوطلبان به سلاح و مهمات مجهز هستند و آماده اند که با داعش در هر نقطه ای مقابله کنند.طی روزهای آینده مناطق این استان از لوث داعش پاکسازی خواهد شد.

الهایس تاکید کرد: داعشی ها در الانبار متحمل تلفات سنگین شده اند و پس از این ضربات مهلک حضور آنها کمرنگ شده است.

از سوی دیگر فلاح الخفاجی رئیس کمیته امنیتی در بابل اعلام کرد: نیروهای امنیتی و مردمی به منطاق الرویعیه، الفارسیه، العبد ویس، الفاضلیه حمله کردند و بخش هایی را آزاد کردند.در این درگیری های ابو مصعب العیسوی والی داعش در جرف الصخر به هلاکت رسید.

وی افزود: همچنین در این عملیات ۷۰ تروریست به هلاکت رسیدند و مقادیری سلاح و مهمات به دست آمد.همه راه های امداد رسانی به گروه های تروریستی قطع شده است و طی روزهای آینده این مناطق از لوث داعش آزاد خواهد شد.

صادق مدلول السلطانی استاندار بابل تاکید کرد: نیروهای ارتش و داوطلبان در مناطق جرف الصخر و عامریه فلوجه به دست آوردند و با کمک جنگنده های سوخو بخش هایی از عبد ویس،الفاضلیه و الرویعیه را آزاد کردند و عملیات طی روزهای آینده آغاز خواهد شد تا ضمن آزادی کامل این ناحیه به سوی عامر فلوجه حرکت کنند.

وی افزود: ۵۰۰ داوطلب با تجهیزات لازم برای جنگ با داعش به منطقه اعزام شده اند و نیروهای امنیتی موفق به ۱۷ بمب در منطقه الفاضلیه شدند.

از سوی دیگر منابع وابسته به پلیس عراق از انفجار خودرو بمب گذاری شده در خیان ششم در منطقه العلاوی بغداد و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا