نکته مهمی که ابوالقاسم‌پور به‌سرخپوشان گوشزد کرد

بصیرنیوز، بهنام ابوالقاسم‌پور با اشاره به شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با استقلال در لیگ برتر، گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس بازی حساسی مانند تراکتورسازی را با پیروزی پشت سر گذاشته، شرایط خوبی دارد و بازیکنان به هماهنگی خوبی رسیده‌اند. آنها از نظر روحی و روانی نیز آماده این بازی حساس هستند.

وی افزود: تنها نکته‌ای که خیلی مهم است و بازیکنان باید آن را رعایت کنند، این است که نباید استقلال را دست کم بگیرند. استقلال در شرایط کنونی نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد و به همین خاطر با انگیزه زیادی برابر پرسپولیس به میدان می‌آید. پرسپولیس هم که شرایط خوبی در جدول دارد، می‌تواند در این بازی به برتری برسد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همین بازی که پرسپولیسی ها برابر تراکتور انجام دادند و محکم ظاهر شدند را در بازی مقابل استقلال تکرار کنند، می‌توانند سه امتیاز دربی را بگیرند. فکر می‌کنم پرسپولیس ۲ بر صفر این بازی را ببرد.

ابوالقاسم‌پور در پایان در خصوص غیبت کمال کامیابی‌نیا گفت: به هر حال غیبت کمال بی‌تأثیر نخواهد بود اما پرسپولیس بازیکنان خوب زیادی دارد که با تدابیر برانکو مطمئناً جایگزین کمال نیز در میانه میدان عملکرد خوبی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا